Podle mne je Web 2.0 pouze marketingový nástroj pro táhání peněz z firem, stejně tak jako SEO.
Jedná se o pouze čistou technologickou evoluci, kterou internet bez přestání prochází, tak jak nový SW a HW umožňuje nové věci.
Ano, web 2.0 umoznuje nove veci. A je snad takove faux pas tyhle novinky souhrne oznacit a pojmenovat trend, ktery je spojuje? V jinych oborech je to bezne, proc by ne i v IT?
Chcete-li slovickarit, dobra - vlastnosti aplikaci a sluzeb, ktere web 2.0 oznacuje, umoznuji nove veci. To snad rozporovat nebudete, sam jste napsal, ze web prochazi evoluci :)
Takových změn bylo v minulosti hafo. Jenom se to nenálepkovalo. Až to jde zpeněžit, tak se tomu dá nálepka.
Vezměme si třeba věci, které padají do Web2.0. Na začátku se říkalo, že blogy jsou k ničemu. To samé Wiki a spol. Dá se tomu nálepka a už se vesele prodává. Než bublina splaskne.
Dnesni auta jsou uplne jina nez auta pred 10 lety. Maji ABS, airbugy, ESP, dynamicke vstrikovani....
Kupodivu zedneho pitomce zatim nenapadlo zacit tomu rikat AUTO 2.0
1) Když se tomu dá nálepka tak se to snáz prodává.
2) Snáz se to prodává, když o věci rozhoduje jeden člověk (v tomto případě "ředitel informatiky").
3) Taky proto se o podobných bublinách jedná v Davosu nebo na Žofíně.
Souhlasím, jen další marketingový tah, jak tahat z firem peníze ... evolucí prochází všechno a všichni.
Nejlepší je si přečíst na www stránkách že někdo nabízí vytvoření webové prezentace podle posledních standardů Web 2.0 (zajímalo by mě podle jakých standardů? ... to zas někdo objevil "Ameriku" a chce na tom zbohatnout).