Nuž čo dodať, keď je pre ňu trapnosť v celkovom úhrne 80 hodín ročne, čo tak ich stupidné Šehery a iné SUPERkraviny v úhrne 400 hodín ročne asi tak sú ? Jojka sa aspoň netvári ako naša naj TV. Ona postupne tou sledovonejšou aj bude. A to aj vďaka úbohosti Markízi. Ono radšej si pozriem niečo normálnejšie na Jojke-Dr.Ľudskym, ako blá blá blá na Markíze.
No za poslední půlrok se nedá na Markízu vůbec dívat, dříve to byla celkem zajímavá stanice, kde se vždy večer něco našlo. Nyní telenovela, Superstar a další celkem podprůměrné pořady. Na JOJ nebo JOJ plus se v současné době najde mnohem více programů k dívání. Je to uplně stejné jak s naší Novou. Těží pouze ze značky.
Ale ho... sa dá na Joj pozerať. Vlastná tvorba je zväčša rovnaká žumpa ako Kleopatra. Čo sa dá v slovenských komerčných TV pozerať sú občas premiéry filmov, tak raz za týždeň pre istotu na oboch naraz. Inak je naozaj bieda Markízy, že okrem asi desiatej reprízy Priateľov a piatej Housa v nej človek nájde už iba veľké zapáchajúce HO...
Naprostý souhlas, Luboši. Ředitelka televize, která čtyřikrát týdně dává v hlavním vysílacím čase tureckou telenovelu a ve zbytku SuperStar, se nestydí navážet do Jojky, že je pokleslá a kazí vkus? Že se, baba, nestydí!
Názvy Nova a Markíza jsou synonymem "nejsledovanější" jenom ze zvyku. Podle toho, jak to teď vedou, by se to mohlo rychle změnit.
Situace s Markízou je stejná jako u nás s Novou, Makíza je zavedená značka a lidi ji budou sledovat i kdyby vysílala nevím co. Ano, Joj to třeba s Kleopatrou z Turca na štědrý den trochu přehnala, ale oproti Markíze se na ni aspoň dá koukat. Maximum vlastní tvorby, kvalitní seriály a celková mladistvá image televize je jen dobře. Markíza má náskok 15 procent, zatím. Aby za rok nebyl třeba jen pět.
Tak já si myslím, že cílovkou ani být nemusíte, když jste o Disney Channel i Nickelodeon již několikrát psali. A vzhledem tomu, že nové logo bylo nasazeno po roce a půl od začátku vysílání české mutace a je u nás ještě dříve, než v Anglii, Španělsku, Francii a Neměcku, myslím si, že stojí za to se o tom zmínit. Nové logo se delší dobu objevuje i v upoutávkách. Samozřejmě nic ve zlém, jen jsem na tuto změnu chtěl upozornit a není zač. Hezký den.
komercia na slovensku je jedna banda, ničím (okrem loga) sa nelíšia. kedysi dávno boli "štátnej" tv konkurenciou vo vysielaní filmov, ale potom nasadili na bulvár v správach a pokleslé žánre vôbec.