Situace s Markízou je stejná jako u nás s Novou, Makíza je zavedená značka a lidi ji budou sledovat i kdyby vysílala nevím co. Ano, Joj to třeba s Kleopatrou z Turca na štědrý den trochu přehnala, ale oproti Markíze se na ni aspoň dá koukat. Maximum vlastní tvorby, kvalitní seriály a celková mladistvá image televize je jen dobře. Markíza má náskok 15 procent, zatím. Aby za rok nebyl třeba jen pět.
Naprostý souhlas, Luboši. Ředitelka televize, která čtyřikrát týdně dává v hlavním vysílacím čase tureckou telenovelu a ve zbytku SuperStar, se nestydí navážet do Jojky, že je pokleslá a kazí vkus? Že se, baba, nestydí!
Názvy Nova a Markíza jsou synonymem "nejsledovanější" jenom ze zvyku. Podle toho, jak to teď vedou, by se to mohlo rychle změnit.
Ale ho... sa dá na Joj pozerať. Vlastná tvorba je zväčša rovnaká žumpa ako Kleopatra. Čo sa dá v slovenských komerčných TV pozerať sú občas premiéry filmov, tak raz za týždeň pre istotu na oboch naraz. Inak je naozaj bieda Markízy, že okrem asi desiatej reprízy Priateľov a piatej Housa v nej človek nájde už iba veľké zapáchajúce HO...