Ale ho... sa dá na Joj pozerať. Vlastná tvorba je zväčša rovnaká žumpa ako Kleopatra. Čo sa dá v slovenských komerčných TV pozerať sú občas premiéry filmov, tak raz za týždeň pre istotu na oboch naraz. Inak je naozaj bieda Markízy, že okrem asi desiatej reprízy Priateľov a piatej Housa v nej človek nájde už iba veľké zapáchajúce HO...
Naprostý souhlas, Luboši. Ředitelka televize, která čtyřikrát týdně dává v hlavním vysílacím čase tureckou telenovelu a ve zbytku SuperStar, se nestydí navážet do Jojky, že je pokleslá a kazí vkus? Že se, baba, nestydí!
Názvy Nova a Markíza jsou synonymem "nejsledovanější" jenom ze zvyku. Podle toho, jak to teď vedou, by se to mohlo rychle změnit.
Situace s Markízou je stejná jako u nás s Novou, Makíza je zavedená značka a lidi ji budou sledovat i kdyby vysílala nevím co. Ano, Joj to třeba s Kleopatrou z Turca na štědrý den trochu přehnala, ale oproti Markíze se na ni aspoň dá koukat. Maximum vlastní tvorby, kvalitní seriály a celková mladistvá image televize je jen dobře. Markíza má náskok 15 procent, zatím. Aby za rok nebyl třeba jen pět.