já přiznávám, že jsem sice pomalej v myšlení, ale proč tolik averze k tomuto článku, když:
+ zástupce ČTÚ se zapojil do diskuze;
+ zástupce ČTÚ má v řadě věcí pravdu;
+ cílový stav musí být kompromisem zájmů všech stran;
Podotýkám, že se taky počítám mezi kritiky praktických (ne)kroků ČTÚ. Mimo jiné jsem i spoluautorem produktu, který má značně usnadnit provozování VoIP sítí a fungování VoIP operátorů (viz můj podpis). Podle mne je třeba nyní přijmout výzvu a začít věcně diskutovat, nejlépe přímo na půdě ČTÚ. Je otázkou, zda vůbec má ČTÚ partnery k jednání, kteří kvalitně a vyváženě reprezentují zájmy zákazníků, operátorů, průmyslu, ... atd.
Ivo řešil jste někdy něco na půdě ČTÚ? Já ano, jako člen Internetu pro Všechny jsme vyjednávali podmínky pro výhodnější dial-up a mohu vám říct, že je to naprosto nahovno. Spousta keců, zdržování atd. Přesně tohle by ČTÚ vyhovovalo, jsou to úředníci, kteří si libují v lejstrech a jednáních, ale skutek utek
Vždyť si přečtěte článek - zaměstnanec regulátora si myslí, že nejužitečnější je, když nereguluje. Je to podobné, jako kdyby si zaměstnanci drah mysleli, že nejužitečnější je sypat písek do ložisek.