Zajímalo by mne, jestli jsem sám, komu od 1.10.2002 (od půlnoci :) podivně spadne každé spojení na internet dial-up ČTc-Tiscali. Vždy je to po pár minutách, zdá se že v náhodných intervalech, ale vždy během prvních deseti minut! Zvláštní že? Přitom ještě do 30.9.2002 bylo spojení pokaždé v pořádku, ukončilo se až na pokyn.
Já mám podobné potíže s padáním Tiscali už skoro dva měsíce. Večer (po 18.00) padám téměř vždy do 10 minut. Padám i v neděli ráno, kdy nikdo nesurfuje asi tak po 40 minutách. Několik let jsem u Tiscali tenhle problém neznal. Sice mám Homeinternet a i-surt takže mě to finančně netíží ale občas spadnu i během bankovních operací a to je dost nepříjemné. Kdybych platil od minuty dost by se to prodražilo. Obrátil jsem se s prosbou o řešení na info@tiscali.cz a ani po 14 dnech neodepsali ani čárku, zkusil jsem to zaurgovat na marketingovém oddělení a to samé. Sice mám ještě nutkání shánět email na ředitele ale už mi za to nestojí a vesele bez padání píšu z Contactelu. Nepadá stejně jako Volný ani Quick (fuj - využití z nouze), takže chyba není v lince. Holt Tiscali nezáleží na něco málo mých penízcích za 50 hodin na Netu přes ně. A to jsem byl připravený je platit Tiscali, kdyby si Telecom prosadil svoji, i kdyby to bylo i dost nevýhodné.
Omlouvám se za OT ale přístup Tiscali mě vážně štve.
Neverim ze by se Vam z Tiscali do 14 dnu neozvali :-/
Napiste si na support@cz.tiscali.com i reklamaci na neodpovezeni z infa a myslim ze pokud uvedete cas a datum + emailovou adresu urcite se Vam ozvou...