Vlákno názorů k článku RejstrikFirem.cz - legitimní podnikání, nebo doupě vyděračů? od Michal Malý - Jaksi jste zde opoměl uvést - když jste...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 12. 2005 14:19

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Jaksi jste zde opoměl uvést - když jste podmínky a smlouvu odsouhlasil, že ten zkušební provoz - pro možnost realizace změn - běží 14 dní od data registrace. To máte uvedeno všude, i ve smlouvě.
  • 14. 12. 2005 17:09

    Deep (neregistrovaný)
    Doporučuju si taky postěžovat na praktiky uvedené firmy zde:
    http://www.coi.cz/
    http://www.micr.cz/
    http://cds.mfcr.cz/

    Počítám že dnes dostanou tyhle instituce rekordní počet stížností a bude se tím nekdo zaobírat :-)
    Hezký den všem a hlavně lidem z této podvodné firmy.
  • 14. 12. 2005 16:54

    Karel (neregistrovaný)
    No, defakto se podobne chova kde kdo. Napriklad kabelovka nabizi prvni 3 mesice vyssi rychlost internetu za cenu nizsi. Problem je, ze ve smlouve je napsana ta vyssi rychlost a kdyz se zakaznik rozhodne, ze tu vyssi rychlost nevyuzije a bude mu stacit nizsi tak... 500Kc za zmenu tarifu. Sice argumentuji tim, ze po nejakou dobu je tato zmena zdarma, ale taky neupozorni, kdy konci (ani ve smlouve neni napsana, ve vseobecnych podminkach taky ne).

    Jednoduse receno, rikaji "Prvni tri mesice sluzby 250 pojedete za stejnou cenu rychlosti 1000". Ve skutecnosti by to melo byt "Prvni tri mesice vam rychlost 1000 budeme uctovat, jako byste meli 250". Rozdil je prave v tom, co se stane po 3 mesicich. Clovek by cekal snizeni rychlosti, nikoliv zvyseni ceny a pripadnou nutnost platit za snizeni.

    A toto jednani udajne jiz bylo vysetrovano (COI?) a kabelovka vyhrala s tim, ze na smlouve je napsana vyssi rychlost a tak se mel ten clovek ptat hnedka a ne az po 3 mesicich. A kdyz firme projde takovehle chovani, pak se neni co divit, ze nekdo zkousi, zda to jde dotahnout jeste kousek dal...
  • 14. 12. 2005 16:32

    Laďa (neregistrovaný)
    Když jsme u firmy AIVision a rejstrikufirem, tak mám naprosto stejnou zkušenost.

    Probíhalo to tak, že nás člověk, který pro nás vytvářel linky zaregistroval i do jejich katalogu. Přečetl jsem si podmínky a odsouhlasil s tím, že po vypršení doby provozu zdarma můžem službu odhlásit. Upozoňuji, že jsem nic nepodepsal.

    Po určité době nás informovali, že doba již vypršela a že nám začnou účtovat. Najel jsem do jejich stránek a dal jsem se odregistrovat z databáze. Systém však napsal že to není možné. Informoval jsem je e-mailem a oni mi poslali odpověď s tím, že musíme zaplatit stornopoplatek nebo zaplatit roční provoz služby a součástí e-mailu byla i proforma. Napsal jsem jim, že chceme odhlásit, že platit nebudeme a na tento e-mail již nikdo nereagoval. Před pár dny nám přišla upomínka:)

    Po přečtení celého článku pevně doufám, že to všechno bude prošetřeno, protože takto se žádný korektní obchodních nechová.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).