Vlákno názorů k článku RejstrikFirem.cz - legitimní podnikání, nebo doupě vyděračů? od Miloš Vrba - Dnešní reakce pana Malého. =================== Dobrý den, pane Vrbo, sděluji vám,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 5. 2006 11:05

    Miloš Vrba (neregistrovaný)
    Dnešní reakce pana Malého.
    ===================
    Dobrý den,
    pane Vrbo, sděluji vám, že na vás bude z mé strany podáno trestní oznámení za Váš níže uvedený příspěvek na serveru www.lupa.cz na který jsem i reagoval a to v případě, pokud se mi na tomto serveru nejpozději do 24 hodin ( tedy nejpozději do 23,30 hod. dne 28.5.2006) od odeslání tohoto emailu neomluvíte a neuvedente věci na pracou míru. Pokud tak neučiníte, bude podáno trestní oznámení v pondělí 29.5.2006.
    =========================================
    Pane Malý hluboce se omlouvám jestli toto není zastrašování a vydírání.
    Protože se s vámi nedalo dohodnout po dobrém o zrušení mojí presentace, tak jste mě sám donutil ke zveřejnění naší komunikace. Je sice pravda že jsem se u vás registroval, ale po této registraci jsem se mnohokrát pokoušel o její zrušení. Pávě tak zaplacení ke kteréjste mě donutil zasrašováním soudy, nemůžete považovat za souhlas. Pokud by jste po mých nesouhlasných meilech reagoval a mojí presentaci zrušil, nikdy by k tomuto zveřejnění nemohlo dojít. Nejsem ale sám s kým podobným způsobem komunikujete. Možná by jste měl něco změnit ve svých postojích ke svým zákazníkům. Solidnímu podnikateli stačí jeden nesouhlasný mail ale vy striktně vyžadujete plnění smlouvy která je dost podivně sepsaná právě proto aby jste toho mohl zneužívat. Dále zatím nikdy jste neposlal žádné faktury s razítkem a podpisem pozemní poštou které jen stále slibujete.
    Pak co píšete za další nesmysl, že nechcete zveřejnit mojí adresu když je na vašich stránkách celá již druhý rok zveřejněná.
    Je jen na vás jak se chováte ke svému okolí a nemůžete čekat že vás za sproťárny bude někdo vychvalovat. To si nezaslouží nic jiného než zveřejnění.

    Vrba.
    antenysatelity@volny.cz www.volny.cz/antenysatelity
  • 28. 5. 2006 12:04

    TimmyNovak (neregistrovaný)
    koukám, že už dvě osoby se veřejně podepsaly a řekly kdo jsou - tak pane Malý, anonymita stěžovačů to není, že?:)
  • 28. 5. 2006 19:52

    Vladana Petržilková (neregistrovaný)
    Pane Vrbo, nezlobte se - ale můžete mi vysvětlit, jak lze vyhrožovat a vydírat někoho mocí orgánů státní správy? Chcete tvrdit, že pokud někdo řekne "pokud neodvoláte či neomluvíte se, podám trestní oznámení, neb se domnívám, že došlo ke spáchání trestného činu". Pokud by toto bylo vydírání či zastrašování, pak by to byl trestný čin a pak podání něčeho podobného orgánu trestní správy, by dle Vašeho výkladu defacto znamenalo, že vyšetřováním takového případu, by se orgány trestné správy přímo podílely na trestné činnosti. Byly by tedy nelegitimními, ba co - byly by přímo orgány, které by podporovaly trestnou činnost. Pokud se jako občan nebo společnost domnívám, že proti mně byl spáchán trestný čin popř. mám nějakou pohledávku - jsou tu soudy a policie od toho, aby to tzv. "rozsekly". Vydírání či zastrašování by bylo, pokud by Vám někdo napsal to, co tady psali lidé anonymně mně a M. Malému a to "že by se mohlo stát, že skončíme v Orlíku, že na nás dojde banda příslušníků některého z balkánských zemí či zemí bývalého SSSR" - a další věci v tomto smyslu - to je vydírání a zastrašování. Takže proto pořád opakuji - pozor na tato tvrzení.
  • 28. 5. 2006 20:12

    Miloš Vrba (neregistrovaný)
    No to je právě to co vy oba dovedete tak perfektně zneužívat a přitom tvrdit jak jste oba v právu. Kdyby jste opravdu jednali s ostatními seriozně, tak proč by tento veřejný pranýř existoval? Sprosťáci budou vždy jednat sprostě. Opravdu si myslíte že já vás jenom pomlouvám a že jsem tuto diskusi vyvolal? Není to ve vás, vašich pochybných smlouvách?
    Vrba.
  • 28. 5. 2006 21:01

    anonymní
    Pane Vrbo,
    pokud chcete někoho obviňovat ze sprosťáctví, pak si nejdříve oživte obsah vámi napsaných emailů a příspěvků. Smlouva pochybná není. Co pro změnu považuji za pochybné já je to, pokud někdo vloží své údaje, odsouhlasí smlouvu a vše opakovaně potvrdí z autorizační adresy (jak níže dokládám) a následně tvrdí že o ničem nevěděl. Svéprávný člověk si při jakékoli registraci níže uvedené skutečnosti uvědomuje a vnímá nač reaguje. Pokud tvrdí že nevnímá, mám pocit, že je nesvéprávný. Pak se ale ptám, jak může podnikat?

    Vaše argumentace pane Vrbo mi připomíná argumentaci pana Paroubka, který jak doufám za týden zmizí z oběhu, ale jak vidno, v tomto národě přežívá. Každá společnost které klient neuhradí fakturu zašle upomínku, pak druhou a nakonec předžalobní. Je to běžné. Pokud vy upomínku, která je nadepsána „předžalobní“ a obsahuje upozornění, že v případě neuhrazení bude uplatněna právní cestou považujete za vydírání a vyhrožování dle platných právních předpisů, pak je to váš subjektivní dojem. Nicméně, pokud mne veřejně obviníte z vydírání, máte dokazovací povinnost a pokud nedoložíte, že jste byl vydírán, pak prostě budete čelit trestnímu oznámení. Buďte tak laskav a seznamte se s citací zákona, tedy paragrafů, které se věnují trestným činům vyhrožování a vydírání. Vy jste ve svém příspěvku uvedl plno nepravdivých sdělení a obvinil jste mne z vydírání

    Vy jste pane Vrbo ve svém příspěvku uvedl:
    TVRDÍTE:
    Mám úplně stejné poznatky s touto firmou, po nabídce neplacené presentace jsem se zaregistroval a bez mého odsouhlasení se najednou tato presentace stala
    placenou s tvrzením že prý jsem to někde v jejich podivné registraci, která je jak se zdá nezrušitelná potvrdil. Protože do uskutečněných registrací může vstoupit majitel firmy nebo vlastník stránek kde se registrace provádí, není pro něj žádný problém cokoliv doplnit jak se to podobným tak zvaným podnikatelům hodí.
    REAGUJI:
    není pravdou že se prezentace stala bez vašeho odsouhlasení placenou. Vy jste od prvopočátku objednal hrazenou prezentaci, v každém z 8 kroků registrace jste měl transparentně tučným, 15 mm vysokým písmem uvedenu objednávanou hrazenou službu. Odsouhlasil jste smlouvu, ve které byla opět tučným písmem písmem označena objednaná služba a její cena. Zdarma v tom smyslu, že dané období nebude fakturováno bylo pouze prvních 14 dní prezentace ode dne registrace a to jednak proto, aby ji klient mohl bezplatně zrušit a také proto, aby ji mohl upravovat, doplňovat a tím i případně měnit objednanou službu. Po odsouhlasení smlouvy jste obdržel tzv. Autorizační email na vámi uvedenou autorizační adresu s výzvou, abyste potvrdil skutečnost, že objednávka byla provedena vámi, což jste učinil. Následně jste 7 dní ode dne kdy jste se registroval obdržel upozornění, že za 7 dní končí zkušební provoz s konstatováním, že v těchto zbývajících dnech můžete prezentaci zrušit, pokud jste si objednávku rozmyslel a byl jste znovu upozorněn, že pokud tak neučiníte, bude vám osmý den vystavena faktura za vámi objednané služby. Na tento email jste nijak nereagoval, proto byla faktura v souladu se smlouvou vystavena a odeslána elektronickou poštou. Vaše tvrzení že do věci mohu zasahovat a jakkoli ji měnit je nepravdivé a to z následujících důvodů:
    v den registrace je objednaná služba vyznačena ve smlouvě a toto vyznačení nejde nijak měnit
    pokud dojde v prezentaci ke změně služby, je tato změna zanesena do smlouvy (opět nejde jakkoli měnit) a klient vždy obdrží na jím uvedenou autorizační adresu upozornění, že došlo ke změně služby. Jakékoli zásahy do prezentace klienta provádím pouze na jeho vyžádání, kdy musí přesně uvést jakou změnu si přeje a po provedení změny si vždy od klienta vyžádám její odsouhlasení, navíc opět obdrží automaticky ze serveru upozornění že došlo ke změně a tato změna je uložena.
    veškeré přístupy na náš server jsou archivovány a shora uvedené skutečnosti není možné měnit, tedy je transparentně uloženo, zda změnu provedl klient nebo já. Tento fakt nelze nijak ovlivnit ve smyslu manipulace, celý systém registrace je odsouhlasen soudním znalcem – specialistou na IT.
    celý systém hrazené registrace je postaven tak, aby nemohlo dojít k objednávce hrazených služeb omylem, tedy s domněním, že klient objednává bezplatnou prezentaci takto:
    1) transparentně na titulní stránce je uvedeno v nápovědě, co je zdarma a co hrazeno
    2) totéž je uvedeno v úvodu registrace, který nejde nijak přeskočit
    3) v dalším kroku registrace je volba, zda si klient přeje hrazenou prezentaci v rejstříku firem, či bezplatnou prezentaci, tedy www odkaz
    4) v každém z 8 kroků registrace je tučným písmem označena aktuálně objednávaná hrazená služba
    5) ve smlouvě, kterou klient odsouhlasuje je tučným písmem uvedena hrazená služba a její cena
    6) po odsouhlasení smlouvy obdrží klient sdělení o úspěšné registraci na jím uvedenou autorizační adresu
    7) navíc 7 dní před ukončením zkušebního provozu klient obdrží upozornění na to, že má objednánu hrazenou prezentaci.
    Pane Vrbo, shora uvedené kroky jste realizoval. Tvrzení, že jste přesto nevěděl, že objednáváte hrazenou prezentaci je směšné.
    ZÁVĚR: křivě jste mne obvinil z podvodu, tedy zásahu do vaší prezentace bez vašeho souhlasu a vědomí.

    TVRDÍTE:
    Firmě jsem napsal minulý rok alespoň 10 mailů se sdělením že nesouhlasím s placenou presentací, nic platné. Postupně a po vydírání jsem přistoupil na variantu zaplacení tak zvaného zlevněného období jednoho roku (samozřejmě bez písemného potvrzení) se slibem že když nebudu reagovat na další internetovou fakturu bude moje presentace automaticky zrušena. Čemuž jsem v bláhové naději bohužel uvěřil.
    REAGUJI:
    Vaši registraci jste provedl 10.11.2004. Dne 8.12.2004 jste obdržel elektronickou poštou fakturu, na kterou jste 9.12.2006, tedy 14 dní po ukončení zkušebního období reagoval takto tím, že jste podal včas výpověď. Já jsem vám na to odpověděl, což jste následně uznal - tedy že jste vložil dvě prezentace a zrušil ale jen jednu. Nakonec jste až dne 16.5.2005 uhradil fakturu se splatností 18.12.2004 - se zpožděním 6 měsíců. Přestože jste dle smlouvy ztratil nárok na slevu 50% tím, že jste fakturu neuhradil v termínu splatnosti, vyšel jsem vám vstříc a slevu zachoval, vy mne dnes obviňujete z vydírání.
    Není pravdou že jsem vám sliboval že když nebudete reagovat na fakturu že bude prezentace zrušena. Naopak, sdělil jsem vám, že můžete prezentaci zrušit dle výpovědních podmínek smlouvy hned, nebo ji zrušit bezplatně po roce, tedy v prosinci 2005. Toto zrušení jste neprovedl, přestože jste byl 14 dní před koncem běhu prvního roku prezentace upozorněn na skutečnost, že začne druhý rok prezentace.
    ZÁVĚR: uvedl jste nepravdivé informace a obvinil mne z neoprávněně a nepodloženě vydírání a to přes to, že jsem vám prokazatelně vyšel vstříc.


    TVRDÍTE:
    Po skončení roční presentace jsem na jejich meily nereagoval jak bylo dohodnuto.
    REAGUJI:
    Vaše tvrzení je nepravdivé jak jsem uvedl výše. Naopak, byl jste upozorněn, že je třeba prezentaci ke konci fakturačního období zrušit. Navíc 14 dní před koncem tohoto období jste obdržel upozornění, na které jste nijak nereagoval.
    ZÁVĚR: uvádíte zcela nepravdivé informace.


    TVRDÍTE:
    Nepomáhá žádná reklamace ani požadavky na zrušení nevyžádané presentace. Opět v novém období firmě oznamuji že uveřejňují mojí presentaci je bez mého souhlasu .
    REAGUJI:
    Prezentace byla z vaší strany prokazatelně vyžádaná, vložil jste dokonce dvě a jednu z nich jste zrušil. Druhá byla poskytována v souladu se smlouvou. Vaše tvrzení jsem vám písemně vyvrátil. Byla vám vystavena stornofaktura za proběhlý provoz ve druhém roce, tedy za každé započaté kalendářní čtvrtletí. Tato faktura byla vystavena o 412,50 Kč nižší, než měla či mohla být.
    ZÁVĚR: opět uvádíte nepravdivé informace.
    Tedy pane Vrbo, přestože jsem k vám přistupoval vstřícně a za první a druhý rok prezentace jsem vám ušetřil celkem 1.237,50, vy mne dnes obviňujete z vydírání navíc přes shora uvedené? To si pane Vrbo líbit nenechám.

    P.S.: shora uvedené skutečnosti, zejména způsob registrace a vložení prezentace tímto zároveň doporučuji k přečtení zejména panu Dočekalovi, který mi je ani přes opakované žádosti neumožnil doložit. Dále je doporučuji k přečtení všem anonymům, kteří zde tvrdí že si nic neobjednali a dále ostatním anonymům, kteří jakkoli registrace v našem systému zpochybňují.
    Tímto končím z mé strany diskusi, protože všichni anonymní pisatelé neustále tvrdí, že je kolo hranaté. Diskuse s takovými lidmi ztrácí smysl.
    Diskuse na tomto serveru navíc jasně dokládá úroveň naší společnosti. Dokládá ubohost a bezohlednost lidí, kteří napadají a obviňují bez jakýchkoli důkazů, lidí kteří upomínku označují za vydírání, lidí, kteří si objednají a neplatí a pak zde anonymně tvrdí, že si nic neobjednali přes to, že je registrace doložitelná.
    Úroveň a mentalitu naší společnosti předně projevil pan Dočekal napsáním svého článku už jen tím, že přestože vždy vystupoval jako mravokárce českého internetu, udělal něco, co slušný člověk a pisatel nikdy neudělá. Uvedl ve svém článku neověřené informace, nepodložená a nepravdivá tvrzení. Slušný člověk a novinář, který ovlivňuje veřejnost psaným projevem by v okamžiku, kdyby obdržel informace, o kterých pan Dočekal tvrdí že je má a to dokonce i magnetofonové záznamy (????) by kontaktoval druhou stranu – tedy mne, či firmu Aivision před tím, než by podobný článek zveřejnil proto, aby si jednak tvrzení jedné strany u druhé ověřil a aby této druhé straně dal prostor včas se vyjádřit. Toto pan Dočekal neudělal do dnešního dne. Proto, přestože jsem jeho názory v minulosti respektoval a většinově jsem mu dával za pravdu dnes věc řeším právní cestou a nadále ji nehodlám řešit zde.


    Michal Malý
  • 28. 5. 2006 21:17

    anonymní
    Vždyť si můžete přečíst co tomu, kdo se podepíše odpovídám, ale to by na vác bylo mnoho práce že? :-)
  • 28. 5. 2006 21:22

    Miloš Vrba (neregistrovaný)
    Já vůbec nemám zájem se s vámi jakýchkoli vztazích hádat. Vynucené platby zastrašováním a vydíráním z vaší strany jsem vždy včas vyrovnal. Stále jen se chci z vašich drápů jen vymanit. Použil jsem veřejný pranýř protože si nic jiného nezasloužíte.
    Vrba.
  • 28. 5. 2006 21:40

    TimmyNovak (neregistrovaný)
    Konečně p. Malý z této diskuse vypadne, nu co, nedoložení tvrzení a útěk je taky důkazem:)
  • 28. 5. 2006 21:43

    TimmyNovak (neregistrovaný)
    § 235 Vydírání (1) Kdo jiného násilím, pohrůžkou násilí nebo pohrůžkou jiné těžké újmy nutí, aby něco konal, opominul nebo trpěl, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta. (2) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, b) spáchá-li takový čin nejméně se dvěma osobami, c) spáchá-li takový čin se zbraní, d) způsobí-li takovým činem těžkou újmu na zdraví nebo značnou škodu, e) spáchá-li takový čin na svědkovi, znalci nebo tlumočníkovi v souvislosti s výkonem jejich povinnosti, nebo f) spáchá-li takový čin na jiném pro jeho rasu, národnost, příslušnost k etnické skupině, politické přesvědčení, vyznání nebo proto, že je bez vyznání. (3) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 smrt nebo škodu velkého rozsahu.
  • 28. 5. 2006 21:45

    TimmyNovak (neregistrovaný)
    § 250 Podvod (1) Kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta nebo zákazem činnosti nebo peněžitým trestem nebo propadnutím věci. (2) Odnětím svobody na šest měsíců až tři léta nebo peněžitým trestem bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 škodu nikoli malou. (3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán, a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 jako člen organizované skupiny, nebo b) způsobí-li takovým činem značnou škodu nebo jiný zvlášť závažný následek. (4) Odnětím svobody na pět až dvanáct let bude pachatel potrestán, způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 škodu velkého rozsahu.
  • 28. 5. 2006 21:46

    Miloš Vrba (neregistrovaný)
    Jen si své vyjádření rozmazávejte, ale když někdo chce tak vidí jasně že jsem vlastně s placenou presentací nikdy nesouhlasil. Kolik nesouhlasných potvrzení vyžadujete pane Malý?
  • 28. 5. 2006 22:01

    Miloš Vrba (neregistrovaný)
    Pane Novák,
    děkuji za Vaší možná imaginární podporu proti firmě pana Malého a podobným sprosťákům. Bohužel stále nad námi obyčejnými lidmi dost často vyhrávají. To protože se jim nechceme stále věnovat a oni si stále potají vymýšlí různé fígly jak zneužívat důvěřivé.
    Vrba.
  • 28. 5. 2006 22:21

    Marek Kocan (neregistrovaný)
    Pod to se můžu jen podespat. S panem Malým mám velmi negativní zkušenosti již asi čtyři roky a každý jeho krok mi jen a jen dokazuje, že je to člověk, kterému bych osobně ruku nepodal.
  • 29. 5. 2006 14:49

    jj (neregistrovaný)
    No má se cenu s tímto individuem hádat když bude pořád tvrdit své lži?!
    Malý i Petržílková nemají nic jiného na práci jen pořád obhajovat jak si všichni něco objednali ... proč prosím vás nemá takové starosti jako vy žádná jiná firma v CZ? Proč ostatním všichni platí jenom vám ne? Asi vás nikdo nemá rád co? A divíte se? Když je jedinou vaší starostí v nedeli večer v půl desáte obhajovat se na fórech místo aby jste čas venoval rodine nebo přátelům? Pardon vy asi žádné přátele nemáte ... jinak by se vás tady alespoň někdo zastal.
  • 16. 4. 2009 8:26

    anonymní
    To by mě zajmalo, zda to trestní oznámení podal. Sázím se že ne.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).