Vlákno názorů k článku RejstrikFirem.cz - legitimní podnikání, nebo doupě vyděračů? od Aleš - Tak uveďte, co provozoval - buďte konkrétní. Mimochodem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2006 20:36

    Aleš (neregistrovaný)
    Tak uveďte, co provozoval - buďte konkrétní. Mimochodem - vedl spor? Že by jej vedl s Vámi? To by ledasco vysvětlovalo:)

    A vaše stížnosti na anonymitu - já také nevím, zda jste lhář Michal Malý nebo někdo jiný...
  • 29. 5. 2006 20:33

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Pochopitelně že k zálohám exploreru přístup nemám a nikdy jsem neměl. V dobe, kdy jsem s nimi spolupracoval jsem jej také neměl, ale v té době vedl s explorerem pan Kocan spor, díky kterému si obsah jeho www prezentace pamatuji. Nicméně, staré zálohy explorer archivuje jako kterákoli jiná společnost.
    Z té doby mám ale ve svém archivu korespondenci s panem Kocanem, protože se mnou komunikoval na MÉ adrese.
    Podstatou věci je to, že minimálně v období let 2000 - 2002 pak Kocan provozoval prezentaci, jejíž pozůstatky jsou dodnes dohledatelné na internetu - k tomu není třeba archiv ani cokoli jiného.
    Ale jak říkám - nemá smysl s vámi diskutovat, protože mám pocit, že "diskutujiL a anonymem Alešem aliase Kocanem.
  • 29. 5. 2006 20:21

    Aleš (neregistrovaný)
    pan Kocan doložil, že jste mu vyhrožoval i poté, co jste uznal svůj omyl, podle jeho slov se tak stalo vícekrát. U kolika vašich postižených zákazníků najednou po zveřejnění budete tvrdit, že šlo o omyl a ne o úmysl?

    k ostatnímu se nemám jak vyjádřit, nemám žádné podklady. máte-li je, proč je nepředáte příslušným úřadům nebo nezveřejníte?? To, že je někde v katalogu uvedena nějaká informace ještě vůbec nic nedokazuje. Zato citace vašich e-mailů zcela jednoznačně ano (nepopřel jste je). Mimochodem, vy máte přístup k zálohám Exploreru?
  • 29. 5. 2006 20:18

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Stran obvinění vůči mé osobě nebyl zveřejněn jediný fakt, jediný důkaz. Mnou doložené skutečnosti dosud nikdo nevyvrátil. A tímto končím - ponechávám opravdu na kompetentních orgánech jak o věci rozhodnou.
    Opakuji - pokud je kdokoli přesvědčen, že jsem se dopustil trestného činu, tedy podvodu nebo vydírání, pak trvám na tom, aby na mne podal trestní oznámení.
    Proč to dosud nikdo neudělal? Protože není co dokazovat anonyme :-)
  • 29. 5. 2006 20:14

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Pane anonymní Aleši - pan Kocan doložil že jsem po něm požadoval konkrétní částku? Kde pěkně prosím? Archiv korespondence mám dostupný. Já jsem omylem panu Kocanovi zaslal email, že pokud neuhradí objednanou službu atd..... Odpověděl jsem mu tak, protože jsem se zprvu domníval, že reaguje na upomínku faktury. NIKDY A NIKDE jsem nepožadoval od pana Kocana úhradu jakékoli konkrétní služby, částky či faktury. Za chybu jsem se omluvil a to že člověk chybně reaguje na email v záplavě jiných se může stát komukoli.

    Pane anonymní Aleši, ještě z doby, kdy pan Kocan hostoval se svojí stránkou u Exploreru vím co za služby nabízel a stránka je uložena v zálohách. Pan Kocan velmi dobře víž, že obsah této stránky znám a tak raději mlčí - doporučuji vám totéž.

    Pokud na jiných vyhledávačích jsou informace, které do nich pan Kocan nevložil, proč proti těmto vyhledávačům nepodnikl právní kroky?

    Ne vážně, s anonymy vašeho typu nemá smysl diskutovat. Píšete tu bludy, tlachy a nepodložená tvrzení a obvinění. Když vám člověk doloží že nemáte pravdu váš argument je " a stejně ji mám".

    Pokud budete takto vést diskusi, pokud nejste schopen se podepsat a položit věcný důkaz, pak jste u mne zakomplexovaná anonymní tlachal a věřte - orel much nelapá.
  • 29. 5. 2006 20:13

    Aleš (neregistrovaný)
    Všiml jsem si, že fakta a důkazy jsou pro vás doměnky:) To je fakt úžasné, MM ze sebe snad bude dělat ukřivděného chudáčka - já se picnu, v tomhle státě je už opravdu možný všechno:)
  • 29. 5. 2006 20:05

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Nezklamal jste :-). Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. A co pokračování registrace pane Kopale, kde je v každém kroku jasně uvedena objednávaná služba, a co následně smlouva ve které je uvedena cena a co následně upozorňující email, ve kterém je upozornění že je objednávána hrazená služba?
    A co na titulní straně www.rejstrikfirem.cz "nápověda" a v ní transparentně s níže uvedeným nadpisem:

    Ceny - co je zdarma a co je hrazeno?

    Zveřejnění v části www katalog je zcela zdarma na neomezenou dobu. Můžete bezplatně zařadit odkaz na Vaši společnost ve formě, kdy je text nadpisu podložen www adresou Vaší prezentace a pod nadpisem je zveřejněn popis Vaší činnosti. Odkaz je možno vložit maximálně do 3 kategorií. Odkazy vložené do www katalogu budou abecedně řazeny za hrazenými odkazy. Registrace do www katalogu je možná pouze v případě, že máte vlastní www prezentaci. Pro registraci do bezplatných služeb je třeba zadat dole ve druhém kroku registračního formuláře "pouze www katalog".

    Zveřejnění v části rejstřík firem je hrazenou službou. Všechny hrazené služby je možno bezplatně odzkoušet v rámci zkušebního provozu. V rámci hrazených služeb náš systém vytvoří automaticky přehlednou informační stránku společnosti, na které můžete zveřejnit veškeré důležité údaje o Vaší společnosti, mimo jiné i logo a fotografie Vaší provozovny či Vašich produktů. Odkaz je řazen přednostně před bezplatné odkazy, umožňuje jak shlédnutí vaší www stránky i přehledné informační stránky s údaji, které jste vložili přednostně. Tato prezentační stránka zrychluje nalezení potřebných kontaktů a umožňuje prezentaci i společnostem, které nemají vlastní www stránky, protože jim ji náš systém automaticky vytvoří. Zaregistrovaná společnost je dále zařazena do kompletního vyhledávacího systému, telefonního seznamu, systému "infoslužba" a je zveřejněna automaticky ve vyhledávači eucatalog.cz, který je v provozu od listopadu 2004. Dále bude společnost automaticky zveřejněna v anglické verzi tohoto vyhledávače do konce roku 2007 a bude tedy dohledatelná i pro subjekty z ostatních členských států EU a pro obyvatele ostatních zemí, kteří neumí česky. Tato služba je výhodná zejména pro výrobce, exportéry, pro města a obce (cizinecký ruch), pro společnosti působící v oblasti cestovního ruchu, hotely, restaurace, památky a další. Pro registraci do hrazených služeb rejstříku firem je třeba zadat dole ve druhém kroku registračního formuláře variantu "rejstřík firem + www katalog". Služby jsou na zkušební dobu poskytovány zdarma. Pro nové registrace poskytujeme slevu ve výši 50% z celkové ceny roční prezentace pro první rok běhu této prezentace. Pro neziskové organizace, instituce, školství, zdravotnictví a nadace poskytujeme veškeré služby, které jsou v hrazeném režimu, bezplatně.

    a dále: hrazené služby, podrobnější představení projektu a ceny za hrazené služby naleznete "zde".

    S vámi opravdu nemá smysl diskutovat. Vy totiž proti faktům stavíte doměnky a pomluvy. Takže končím s reakcemi na "fan klub" ing. Kocana a spol.
  • 29. 5. 2006 19:58

    Tomas Kopal (neregistrovaný)
    Ja uz se presvedcil a staci mi to. Ale jen tak pro ilustraci cituji z vasi uvodni registracni stranky: Prezentace v části "rejstřík firem" je v podobě a rozsahu www katalogu bezplatná. ... V části "rejstřík firem" však všechny služby poskytujeme po zkušební dobu zdarma a následně po jejím vypršení pro letošní rok jsou hrazené služby... Tohle si clovek musi precit trikrat, a stejne z toho asi nepochopi, co je ted vlastne hrazene a co ne. Je registrace v casti "rejstrik firem" bezplatna, nebo neni? No a v tomto "zamlzenem" duchu jsou cele vase stranky, vcetne toho co nazyvate smlouvou. Predpokladam, ze je to zamer, protoze jinak by se tolik lidi nechytlo, co? Ze by to naplnovalo podstatu § 250, odst.1?: "Kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu..."
  • 29. 5. 2006 19:46

    Aleš (neregistrovaný)
    Pan Kocan jednoznačně doložil, že jste po něm opakovaně požadoval finanční částku a že jste mu opakovaně vyhrožoval soudem a že jste opakovaně veřejně i neveřejně lhal. To mi stačí. Vy toto udělat mně, tak Vás zažaluju. Já ale naštěstí Vašim "zákazníkem" nejsem.

    A pokud jde o schopnost či neschopnost pana Kocana - já si myslím, že Vám odpověděl naprosto jednoznačně. Informace ve vyhledávačích a databankách firem jsou velmi často nepravdivé právě vinou provozovatelů takových služeb. Stejně jako vy zařazujete do svých databází subjekty, tak to dělají i jiné vám podobné firmy. To, že firmu pana Kocana někam zařadíte ještě neznamená, že pan Kocan v tom podniká nebo dokonce inzeruje.

    A jak už zde zaznělo, máte-li důkaz, stěžujte si na pana Kocana. Jinak byste se mu měl omluvit. Pochybuji, že zde někdo na tomto fóru vyjma VP bude při Vás a ne při panu Kocanovi.
  • 29. 5. 2006 19:39

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Ta jména firem které mne obvinily a doložili svá obvinění jaksi postrádám pane Anonymní Aleši.
  • 29. 5. 2006 19:37

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Jaké důkazy anonymní Aleši? Jaký důkaz přdložil pan Kopal o tom, že náš system není v pořádku, že dochází k podvodu či vydírání? Že jsem si nevšiml pane Aleši.
    Jen jsem si všiml, že pan Kocan neni schopen odpovědět na fakta, která jsou na internetu každému dostupná a sice na fakt, že pro činnosti, které jsou prezentovány veřejně na internetu že provádí, nebo minimálně že je nabízí - pro tyto činnosti nemá živnostenské oprávnění.
    Já jsem na rozdíl od pana Kocana učinil jednoduchou věc - porovnal jsem fakta která jsou veřejně přístupná. Vy zde pouze tlacháte bez jakéhokoli faktického doložení.
    Lidé kteří anonymně obviňují a pomlouvají navíc bez důkazů jsou hnidy a ubožáci pane Aleši.
  • 29. 5. 2006 19:31

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Pane Kopale - ale ono to tak funguje - stačí se přesvědčit. Ano, náš zákazník náš pán. Tak jako všude slušný zákazník, bez ohledu na to, zda si objedná hrazené či bezplatné služby. Pokud si je objedná a neuhradí tak je to dlužník jako u kterékoli jiné firmy.
    Když píšete, že pokud by registrační systém fungoval jak uvádím, tak by to nemělo chybu - tak proč si to neověříte?
    Zaregistrujte si společnost abyste si proces ověřil. Píšete jako anonym, tedy nemohu vědět jaká to bude. Systém registrace proběhne automaticky, nemám do něj jak zasahovat. Po autorizaci máte 14 dní na zrušení prezentace zdarma. Vyberte si kterýkoli den od 1 do 13 od registrace, kdy ji zrušíte. Pakliže byste měl jakýkoli pocit, že něco nefunguje jak má, pak mi to zde veřejně napište s doložením. Pokud byste měl obavu, že se vám prezentaci nepodaří zrušit třeba proto, že se nedostanete k internetu, pak mne stačí kontaktovat a zruším ji sám při doložení z vaší strany že jste to vy.
    Pojďme do toho pane Kopale :-)
  • 29. 5. 2006 19:25

    Aleš (neregistrovaný)
    Ještě je zde jedna skupina - kteří se nedají obrat. Jsem rád, že zde jsou konkrétní jména firem a lidí, kteří obvinili p. Malého nejméně ze lži. Pokud jde o mne, tak např. panu Kocanovi věřím, jeho důkazy jsou jasné. Ostatně, těch negativních názorů na p. Malého je tolik, že to zcela jistě nebude náhoda:)
  • 29. 5. 2006 19:18

    Tomas Kopal (neregistrovaný)
    Hmmm, kdyby to fungovalo, jak popisujete, tak to skoro nema chybu. Jenze ono to tak nefunguje, jak se vetsina zde diskutujicich presvedcila na vlastni kuzi. A v tom je ta hlavni chyba. A proto tenhle clanek a tahle diskuse pod nim.
    Vite, rozdil mezi solidnim obchodnikem a lumpem muze byt i v detailech, v chovani, a nemusi byt vubec v tom, jak vypada vyvesni stit (ci webove stranky). A vase chovani neni chovani solidniho obchodnika. Uz jste nekdy slysel "nas zakaznik, nas pan?". Vlastne, to pro vas neplati, ze? Vy nemate zakazniky, vy mate jen ty, co se vam povedlo obrat, a ty, u kterych se vam to jeste nepovedlo.
  • 29. 5. 2006 18:58

    Michal Malý (neregistrovaný)
    Pane Kocane nejde o internetovou prezentaci ve smyslu www stránek. Jde o odkaz ve vyhledávači. Ten je vkládán naprosto stejným způcobem jako na kterémkoli jiném vyhledavači - tedy vyplněním údajů, náhledem a odsouhlasením. Na rozdíl od jiných vyhledavačů ma dvojitý systém odsouhlasení - tedy po kliknutí na tlačítko souhlasím dotaz opravdu souhlasíte a u nesouhlasu také. Tlačítka jsou viditelně odlyšena (souhlas/nesouhlas). Ve smlouvě je transparentně uvedena cena prezentace tučným písmem a objednávaná služby. V každém z 8 kroků registrace je tučným písmem uvedena objednávaná služba. Po objednání obdrží každý klient potvrzení o objednání služby a sdělení o tom, že objednal hrazenou službu. Tato sdělení obdrží na emailvou adresu kterou uvedl jako autorizační. Na tuto odresu pak obdrží požadavek na autorizaci. Pokud neautorizuje, služba není zprovozněna. Zatím většina těch, kdo tvrdili žeb si nic neobjednali autorizovali většinou z emailové adresy jmenoa prijmeni@domena.cz. Můžete mi vysvětlit, jak by takovou registraci mohl realizovat někdo cizí?
    Můžete mi vysvětlit, jak svéprávný člověk může nezaregistrovat:
    1) v úvodu registrace že zvolil hrazenou službu
    2) v každém kroku registrace tučné vyznačení této služby
    3) odsouhlasit smlouvu a to opakovaně, ve které je uvedena cena služby?
    4) ignorovat emailové upozornění o tom že objednal harzenou službu?
  • 29. 5. 2006 17:45

    Ada (neregistrovaný)
    Pane Malý
    Proč se unavujete psaním sáhodlouhých příspěvků a neuděláte "regulérní" obchod? To znamená, pokud si u vás někdo něco objedná, vy mu pošlete návrh presentace a až dotyčný zaplatí, vy jeho presentaci zveřejníte. Takhle se totiž chovají všechny internetové obchody. Jednoduché že? Je to tak jednoduché, že Vás to už určitě napadlo. Ale důvod, proč to tak neděláte je docela prostý. Alespoň pro mě.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).