Adblock je lepší varianta. A blokovat je třeba nejenom reklamu, ale i měřící kody hlavně NetMonitoru. Je to pěkná prasárna, která jen zpomaluje natažení stránky.
Procpak je asi AdBlock(+) tak popularni? A proc obsahuje funkce, ktere ubozaci, kterym zabere instalace pluginu 14 dni (jak tu nekdo psal), sotva pochopi?
Shrnul bych to strucne: pokud Lupa (a miliony dalsich serveru) existuji a funguji, tak ji urcity odliv penez v podobe uzivatelu AdBlocku zjevne neohrozuje.
A pokud chce, aby lide reklamu videli a vnimali ji, tak by mela upustit od blikajicich a flashovych blbosti.
Proc si porad nekdo mysli, ze cim vic se to bude hybat, tim vic na to budou lidi tukat? Proc uz davno nezmizely billboardy a tistena reklama v propadlisti dejin?
Procpak je asi AdBlock(+) tak popularni? A proc obsahuje funkce, ktere ubozaci, kterym zabere instalace pluginu 14 dni (jak tu nekdo psal), sotva pochopi?
Shrnul bych to strucne: pokud Lupa (a miliony dalsich serveru) existuji a funguji, tak ji urcity odliv penez v podobe uzivatelu AdBlocku zjevne neohrozuje. A pokud chce, aby lide reklamu videli a vnimali ji, tak by mela upustit od blikajicich a flashovych blbosti.
Proc si porad nekdo mysli, ze cim vic se to bude hybat, tim vic na to budou lidi tukat? Proc uz davno nezmizely billboardy a tistena reklama v propadlisti dejin?
Narek, ze kdo blokuje reklamu, ten je zly, mi pripominaji jeden obchod tusim ze na namesti v Telci (je to uz tak 5 let, mozna byl jinde). Obchudek s blbostmi zjevne neprosperoval, a tak si majitel dal na dvere cedulku s napisem ve stylu "mesto chce moc penez za najem, takze i kdyz si nic nekoupite, hodte mi prosim do kasicky aspon 10 korun za navstevu". Meli byste videt, jak se majitel tvaril kysele, kdyz tam nekdo jen nakoukl a odesel ... :-). Kde je mu dnes konec? A komu ten konkretni obchod chybi? ...
Treba si ten chudak plati svoji konektivitu a chce rozhodovat o tom, k prenosu jakych informaci ji pouzije a jake informace jej nezajimaji.
Nj, pravda, jsem taky ubozak, nezajima me, kolik stoji provoz TV, reklamu vypinam/prepinam (i kdyz abych rek pravdu TV sleduju cim dal min, takze sem vlastne jeste horsi), nezajima me, kolik stoji kdejaky kandelabr, a bilbordy vesele ignoruju, stejne tak me vazne nezajima, kolik stoji provoz lupy a proto si ctu jen to, co me zajima a co je verejne dostupne.
Pro vase info, podilim se mimo jine na provozu weboveho serveru, je provozovany obcanskym sdruzenim, pravda, nevydava zadne pravidelne clanky, ale dary/prispevky uzivatelu a dalsi cinnost ten provoz vpohode zaplati, dokonce bylo dost na nakup vlastniho serveru.
A treba jsou provozovatele webu, kteri si, chudaci, chteji rozhodovat o tom, za jakych podminek je budou provozovat - tj. treba na zaklade zobrazovane reklamy a ne na zaklade daru uzivatelu. Coz mozna bude nutne, bude-li vetsina z nich ignorovat predchozi dohodu (konzumace obsahu zdarma, ale s reklamou).
Ale ja prece nikomu nebranim aby se rozhodl jak bude web provozovat. Ja si jen vybiram, co me zajima a co ne. Pravdepodobne strilite kolemjdouci protoze si nevsimaji napisu na vasem dome ? Vzdyt vy prece potrebujete ty $ z reklamy na provoz domu. A kdyz tedy nechcete, aby lide videli vas dum bez reklamy, tak si kolem nej postavte plot/zed. Jak jednoduche.
At se treba Lupa predela cela do flashe a ja sem uz vzivote nepachnu. Spokojenost bude asi oboustrana - na strane provozovatele, ze se neda filtrovat reklama, na strane uzivatelu, ze nenavstevuji nepouzitelny srv. Nebo ze by to bylo jinak ?
Pokud na ty weby, co vas "nezajimaji", nechodite, tak mate samozrejme pravdu. Pokud na ne ale chodite s vypnutymi reklamami, jde o spatne prirovnani. Vy nejdete kolem nich jako v pripade domu, ale projevite aktivni snahu do nich vejit. V ten okamzik byste mel respektovat podminky, za kterych je jejich majitel zpristupnuje. Nic tezkeho k pochopeni, imho.
Nemohu souhlasit, kolem www stránky nelze projít jako kolem domu. Dům, je-li něčím "krásný" vám může zproztředkovat daleko lepší zážitek, než špatný článek na webu. Když projdete kolem domu a on na sobě nemá reklamu, může navíc hrozit, že na vás ten dům spadne.
Do reklamy se budou stále dávat peníze, ale její účinnost se postupně snižuje, proto jsou zisky z ní stále menší a menší. Nové způsoby reklamy se hledají i kvůli mě, protože se mi i na lupě zobrazuje "Ad blocked by KPF". Pochybuju, že ta organizace pro internetovou reklamu (SPIR) vymyslí něco nového. Spíš jen na stránkách budou moci internetoví tvůrci mít o jeden certifikační obrázek víc. A možná se to zvrhne i k tomu, že podle doporučení SPIRu se budou nastavovat různe blokovače, aby byly co nejůčinnější. Je to boj :)
Doporucoval bych nacerpat vice informaci o problematice, prijmy z internetove reklamy rostou kazdym rokem o desitky procent, at uz se vam osobne zobrazuje misto banneru cokoliv.
Co se tyce domu, opet jde o nepochopeni - pointa spociva v tom, ze navstivit stranku nemuzete nahodou - vzdy je na pocatku vas aktivni podnet k navsteve a tim i (nejen z hlediska prava) implicitni souhlas s podminkami jeho provozu.
Ano o tom to je :). Tyhle standardy slouží jen jako další definice do blokovačů reklamy. Taky používám nestandardní rozměry a nebo rovnou textovou reklamu, která je mnohem účinnější.
Navíc jsou tyto standardy už dávno stanoveny (na mezinárodním trhu, jak čtu anglické názvy typu Skyscraper, tak se jen směju, mohli rovnou napsat, že přebrali zavedené a ustálené definice a nehrát si na nic objevného, když to co popisují už jako určitý standard funguje po celém světě dobrých 5-10 let) a není je třeba dále upřesňovat...
Jako jediný přínos vidím, že zachovali anglické názvy (aspoň díky za to, že si nehráli na Dobrovského) a udělali pro vedoucí pracovníky přehlednou tabulku s českým popisem. Takže celkově nejde o nějakou "tvorbu" standardů ale o prostý článek s vysvětlením...
Každopádně díky i za to.
Trh stejně tyhle věci (rozměry a tím pádem i přenositelnost) řeší a u některých formátů už dávno vyřešil sám. Je to nutnost, aby se neplýtvalo prací designerů a grafiků.
Můj nejoblíbenější banner je text (jak už jsem psal) o velikosti +2 s fontem Verdana :) a nejlépe s mouseoverem do modra.
Pokud to tedy dobře chápu, tak video a audio v reklamě jen pokud vědomě přehrávám audio/video obsah např. jako v arhivu ČT? Fajn, ze štěkající reklamy na iDnes jsem měl málem psotník. Btw, nebylo by od věci zavést nějaké pravidlo, které by říkalo, že reklama nesmí neúměrně přetěžovat procesor.
A vůbec, animace o délce patnáct, potažmo sedm vteřin? Co nacpete do sedmi vteřin? Můj rekordní banner někdy v roce 2000 měl asi šest minut a jaký měl úspěch. :-)