Taky jsem na tom billboardu zahlédl nějakou adresu, ale při rychlosti 140 km/h jsem usoudil, že bude bezpečnější ji blíže nestudovat. I s takovými detaily by se mělo v návrhu reklamní kampaně počítat. :-)
A just se tam nepodívám (i když jsem taky zvědavý). Jestli mne chtějí o něčem informovat, ať si to do té reklamy napíšou. Jinak ať si trhnou nohou. :-)
KDYZ TED ZASURFUJETE NA LUPU... uvidite jak snadne je zapamatovat si image :))
akorat by me zajimalo, jestli je to jen pokus, nebo existuje fakt nejaka firma, co ma ve znaku piktogramovou napovedu pro razeni na sportovni petirychlostni prevodovce... B-)))
Dovolim si polemizovat se striktnim prirazenim reklamy k vytvareni povedomi. Klasicky lze rozeznat ctyri zakladni ucely:
- vytvareni povedomi
- budovani image (pozor skutecne s predchozim neni jedno a totez)
- edukace (vsechny IT firmy investuji nemale castky do komunikace tohoto typu)
- odezva (navsteva obchodu, registrace, a samozrejme i koupe)
A male postouchnuti na zaver - kde berete jistotu, ze si uzivatel zapamatuje vice? Opirate se o pregnantni data nebo stejne jako v pripade banneru odhadujete?
Naprostý souhlas. Je mi jasné, že výběr formátu je jen jednou z mnoha faktorů ovlivňujích reklamní kampaň. Neodsuzuji bannerovou reklamu (to jsem dal najevo v závěru článku). Jsem však přesvědčen, že současný stav na mediálním trhu NENÍ krizí, ale pouze tranformací internetové reklamy směrem k pestřejším formám než je "POUZE" banner.
Tento velmi promyšlený a kvalitně zpracovaný článek bohužel obsahuje některé rysy čerobílého vidění internetové reklamy u nás. Kvalita reklamní kampaně není dána pouze formátem, ale i načasováním, zacílením, kumulací s dalšími reklamními možnostmi na internetu apod. Obecně všechny nové formáty mají své výhody, ale také nevýhody. Skutečně v první fázi mají vyšší CTR, který souvisí s vyšší účinností. Tento efekt byl patrný i u klasických bannerů a dalších dnes standardně využívaných formátů v době jejich zavádění. Tedy nové formáty, ačkoli jsem i já jejich zastáncem, dlouhodobě neřeší otázku úspěšnosti a kvality reklamních kampaní. Dovoluji si upozornit ještě na jednu snad všeobecně známou věc: u nás dnes již existují velmi kvalitní reklamní sítě, které přinášejí mnoha serverům značnou část jejich příjmů...
Imho na tuto vec se prislo uz pred nejakou dobou, kdy bannerova reklama jiz nebyla pro inzerenta to prave. Proto i na uvedenm linku uvidite nestandardni zpusob reklamy, ktery u zakazniku 100% zanecha dojem, jakykoliv dojem, ale zanecha :-)
Presne tak. Prosazovani novych formatu je neodvratne, ale priznejme si, ze zatim jsme v pocatecni fazi, kdy se klienti a reklamni a medialni agentury s novymi produkty teprve seznamuji a nekdy se i jejich pouziti boji. Musime jim dat asi jeste chvilku casu a pak se muzeme tesit na pekne a efektivni kampane na internetu.