Vlákno názorů k článku Reklama na Internetu není reklama od Radka Vondráková - Tento velmi promyšlený a kvalitně zpracovaný článek bohužel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2001 16:53

    Radka Vondráková (neregistrovaný)
    Tento velmi promyšlený a kvalitně zpracovaný článek bohužel obsahuje některé rysy čerobílého vidění internetové reklamy u nás. Kvalita reklamní kampaně není dána pouze formátem, ale i načasováním, zacílením, kumulací s dalšími reklamními možnostmi na internetu apod. Obecně všechny nové formáty mají své výhody, ale také nevýhody. Skutečně v první fázi mají vyšší CTR, který souvisí s vyšší účinností. Tento efekt byl patrný i u klasických bannerů a dalších dnes standardně využívaných formátů v době jejich zavádění. Tedy nové formáty, ačkoli jsem i já jejich zastáncem, dlouhodobě neřeší otázku úspěšnosti a kvality reklamních kampaní. Dovoluji si upozornit ještě na jednu snad všeobecně známou věc: u nás dnes již existují velmi kvalitní reklamní sítě, které přinášejí mnoha serverům značnou část jejich příjmů...
  • 29. 5. 2001 18:29

    Honza Žitník (neregistrovaný)
    Naprostý souhlas. Je mi jasné, že výběr formátu je jen jednou z mnoha faktorů ovlivňujích reklamní kampaň. Neodsuzuji bannerovou reklamu (to jsem dal najevo v závěru článku). Jsem však přesvědčen, že současný stav na mediálním trhu NENÍ krizí, ale pouze tranformací internetové reklamy směrem k pestřejším formám než je "POUZE" banner.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).