Taky jsem na tom billboardu zahlédl nějakou adresu, ale při rychlosti 140 km/h jsem usoudil, že bude bezpečnější ji blíže nestudovat. I s takovými detaily by se mělo v návrhu reklamní kampaně počítat. :-)
A just se tam nepodívám (i když jsem taky zvědavý). Jestli mne chtějí o něčem informovat, ať si to do té reklamy napíšou. Jinak ať si trhnou nohou. :-)
KDYZ TED ZASURFUJETE NA LUPU... uvidite jak snadne je zapamatovat si image :))
akorat by me zajimalo, jestli je to jen pokus, nebo existuje fakt nejaka firma, co ma ve znaku piktogramovou napovedu pro razeni na sportovni petirychlostni prevodovce... B-)))
Dovolim si polemizovat se striktnim prirazenim reklamy k vytvareni povedomi. Klasicky lze rozeznat ctyri zakladni ucely:
- vytvareni povedomi
- budovani image (pozor skutecne s predchozim neni jedno a totez)
- edukace (vsechny IT firmy investuji nemale castky do komunikace tohoto typu)
- odezva (navsteva obchodu, registrace, a samozrejme i koupe)
A male postouchnuti na zaver - kde berete jistotu, ze si uzivatel zapamatuje vice? Opirate se o pregnantni data nebo stejne jako v pripade banneru odhadujete?