Vlákno názorů k článku Reklama nesmrdí od Nick Brouzdej - Tyto malé a specializované weby mají výhodu v...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 10. 2005 11:00

    Nick Brouzdej (neregistrovaný)
    Tyto malé a specializované weby mají výhodu v úzkém zacílení. Ale já bych si na nich (ve firmě, kde pracuji) reklamu jenom takto individuálně nekoupil. Proč?

    Při vyjednávání s tvůrcem malého webu ztratím mnoho času. Zpětná kontrola a prověřování toho, zda server dodržuje stanovené podmínky, je rovněž příliš pracná.

    Užitečnější a efektivnější je správa kampaně prostřednictvím nějakého systému pro kontextovou či jinou reklamu. Sice je tam také riziko podvodů, ale to si hlídají provozovatelé webů.

    Výše uvedené argumenty samozřejmě neplatí v okamžiku, kdy se jedná o server, který prokazatelně navštěvují například ředitelé či nějaká opravdu velmi úzká skupina, kterou mám zájem oslovit. V takovém případě se naopak spolupráce vyplatí.

    A ještě poslední zkušenost z praxe. Když jsme nabídli ve firmě provozovatelům malých webů spolupráci (jasně jsme jim nabídli základní podmínky nutné pro spolupráci), přesto se objevovaly dotazy apod. Na to opravdu není čas.
  • 7. 10. 2005 11:07

    Jiří Bureš (neregistrovaný)
    > Při vyjednávání s tvůrcem malého webu ztratím mnoho času. Zpětná kontrola a prověřování toho, zda server dodržuje stanovené podmínky, je rovněž příliš pracná.

    Automatizace.

    > A ještě poslední zkušenost z praxe. Když jsme nabídli ve firmě provozovatelům malých webů spolupráci (jasně jsme jim nabídli základní podmínky nutné pro spolupráci), přesto se objevovaly dotazy apod. Na to opravdu není čas.

    Špatně vysvětleno (řešení: automatizace = dobře napsaný web).
  • 7. 10. 2005 15:21

    Nick Brouzdej (neregistrovaný)
    Jirko, automatizace JE řešení, ale jen za určitých okolností. Pokud má být cílem spolupráce zveřejnění loga produktu XY a odkazu na web produktu (čistý odkaz a nikoliv skrze nějaký systém), tak si opravdu nedovedu automatizaci představit. Muselo by se pro tento účel něco naprogramovat a vytvářet = neefektivní.

    Ty instrukce byly napsané dobře, jasně a přehledně. Bohužel tito tvůrci chtěli dále vyjednávat o dalších možných podmínkách.
  • 7. 10. 2005 17:50

    Martin Beneš (neregistrovaný)
    Proto vyse navrhuji malemu serveru jako je tento zapojit se do systemu affiliate. Dostane se k reklamnim kampanim, ke kterym by se jinak nedostal. Na druhou stranu se i inzerenti dostanou na servery, ktere jsou male, ale pro ne dobre zamerene a veskera administrativa jim odpada.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).