Vlákno názorů k článku Reklama v emailech překračuje meze od Filip Jirsák - Článek jsem četl. Právě že je rozdíl, jestli...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 4. 2002 20:02

    Filip Jirsák (neregistrovaný)
    Článek jsem četl. Právě že je rozdíl, jestli oddělují, nebo označují. Čárou nebo podobným způsobem totiž odděluji v e-mailu různé části i já. Slovíčkem reklama ale žádnou část neoznačuji. Takže z pouhého oddělení nemá adresát šanci poznat, že tam ten text vložil někdo jiný (někdy to podle obsahu pozná, ale někdy také nemusí, viz můj původní příspěvek). Kdyby se reklama vždy označovala (např. textem Reklama:), pravděpodobnost záměny s textem, který jsem napsal do mailu já, se tím hodně sníží. Filip Jirsák
  • 26. 4. 2002 12:03

    Vena (neregistrovaný)
    Zakon o reklame je zakon o reklame, jedno zda v tisku ci na internetu - plati vsude
  • 26. 4. 2002 11:32

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Vy jste ten clanek necetl? Vzdyt se tam jasne pise, ze nekteri to viditelne oddeluji.

    Je na to tusim i nejaky zakon, ale na Internet asi nedosahuje. Nicmene seriozni server reklamu oznacuje.
  • 26. 4. 2002 10:01

    Filip Jirsák (neregistrovaný)
    Také jsem dostal od bráchy e-mail s připojenou reklamou "P.S. Kamarád si koupil pračku na http://www.blabla.cz a byl nadšen - široký výběr domácích spotřebičů a elektroniky, velké slevy a perfektní služby. Doporučuji!". Ale bylo to v době, kdy jsme pračku opravdu sháněli. Ale formulace se mi zdála divná a říkal jsem si, že kamarád z koleje to asi nebude a v konferencích o hudbě se tohle taky asi neřeší. Pak jsem si uvědomil, že na konec mailu přece email.cz vkládá reklamu. A výsledek? Zkontroloval jsem URL v reklamě, oddechl jsem si, že už jsme se rozhodli pračku koupit na jiném serveru a přemýšlel jsem o tom, co se stane, až někdo naformuluje blbě poslední větu mailu a příjemce nad tím mávne rukou - aha, to je přilepená reklama.

    Je zajímavé, že v novinách a časopisech reklama je (musí být) viditelně označena. I na webu (alespoň na těch lepších) bývá označena. Proč není označována v mailech? Mně to připadá jako základní slušnost reklamu označit. Dělá tohle některý z českých freemailů?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).