Vlákno názorů k článku Reklama v pořadech zatím neplatí. Jak se zařídí televize? od anonym - a já byl na tom že Product placement...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2010 17:41

    bez přezdívky
    a já byl na tom že Product placement je i například vložené logo fortuny ve fotbalovém přenosu na možnost sázek live...nebo to je něco jinýho?
    Tohle by mi docela ve filmech vadilo :o)
  • 4. 1. 2010 18:11

    Pamětník
    Reklama nás obklopuje všude. Na ulici, v dopravních prostředcích, restauracích a když se při natáčení pořadu, nebo filmu, dostane náhodou do záběru, ještě to není považováno za úmyslnou reklamu a nemusí za ní nikdo nikomu platit. Až vejde v platnost institut Product placement, mohou filmaři a kameramani do záběru zahrnout i cílenou, dokonce i účelově nastrčenou a tudíž zúčtovatelnou reklamu. Na ději filmu, reportáže, či jiného pořadu se přímo reklama nebude podílet, ale divák jí bude podprahově vnímat, bude s ní ovlivněn a proto se na ní bude moci i vydělávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).