Článek je jistě interesantní, ale zajímalo by mě z jakých dat autor vychází. Nedávno jsem se vrátil ze země kde již dnes znamená včera (USA) a tam je dot.com reklama v TV na běžném pořádku.
Nemám k dispozici data, ale myslím si, že ČR jde v inzerci dot.com společností správným sněrem. Ten vývoj je naprosto jasný. Od poskytovatelů připojení se teď začnou inzerovat portály, pak přijdou tématické stránky a prodejní weby a nakonec aplikace. To samé proběhlo v USA.
Musíte si položit otázku proč inzerovat v TV a koho oslovit. Je zde potencionálně 1 mil uživatelů iínternetu, ale ne všichni mají připojení doma. a tak reklama na produkt, jakým portál má opodstatnění a jistojistě reklamní agentura, která kampaň vyrábí ví, jaká bude zhruba návratnost investic a jak a kam ji mířit.
Držím , všem co se do toho pouští v ČR palce a to jak Ivo Lukačovičovi a Oldřichu Bajerovi, tak ostatním.