Vlákno názorů k článku Reklama v televizi nefunguje! od Vladimír Valenta - Článek je jistě interesantní, ale zajímalo by mě...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 9. 2000 10:10

    Vladimír Valenta (neregistrovaný)
    Článek je jistě interesantní, ale zajímalo by mě z jakých dat autor vychází. Nedávno jsem se vrátil ze země kde již dnes znamená včera (USA) a tam je dot.com reklama v TV na běžném pořádku.
    Nemám k dispozici data, ale myslím si, že ČR jde v inzerci dot.com společností správným sněrem. Ten vývoj je naprosto jasný. Od poskytovatelů připojení se teď začnou inzerovat portály, pak přijdou tématické stránky a prodejní weby a nakonec aplikace. To samé proběhlo v USA.
    Musíte si položit otázku proč inzerovat v TV a koho oslovit. Je zde potencionálně 1 mil uživatelů iínternetu, ale ne všichni mají připojení doma. a tak reklama na produkt, jakým portál má opodstatnění a jistojistě reklamní agentura, která kampaň vyrábí ví, jaká bude zhruba návratnost investic a jak a kam ji mířit.
    Držím , všem co se do toho pouští v ČR palce a to jak Ivo Lukačovičovi a Oldřichu Bajerovi, tak ostatním.
  • 5. 9. 2000 13:18

    Petr Anderle (neregistrovaný)
    ...a pak zacnou dot-com firmy krachovat jedna po druhe, stejne jako v USA.
  • 5. 9. 2000 14:09

    Majka (neregistrovaný)
    ....to víte, že ano, proto je lepší si počkat a nic nedělat a jenom tlachat a kritizovat a tlachat a kritizovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).