Uznavam, ze pokud je prakticky overeno, ze TV reklama na Internetove firmy nefunguje, neni co resit.
Ale vzhledem k tomu, ze se autor pokusil i o teoreticke zduvodneni, mam teoreticky dotaz.
V clanku se srovnava Internetovy produkt s pracim prasek, pricemz v tomto srovnani vychazi praci prasek vitezne v tom smyslu, ze v obchodu si s nim asociuji reklamu, kdezto u Internetoveho sajtu nic takoveho neni mozne.
To moc nechapu - soucinnost TV reklamy s dobre cilenou reklamou bannerovou vytvori presne tentyz efekt. Kde tedy autor vidi onen zasadni rozdil?
Zasadni rozdil autor vidi v efektivite takoveho pocinani. Televizni kampan by v tomto pripade svym zpusobem odkazovala na bannerovou kampan a tato by nasledne zakaznika dovedla na kyzenou internetovou stranku.
Televizni kampan nema nulovy ucinek. Pouze neprinasi pro DOT.COM efekt, odpovidajici jeji cene. Samozrejme autor uznava, ze ma-li nekdo penez nazbyt, muze jednoduse spustit reklamni kampane ve vsech mediich, bez ohledu na jejich efektivitu - kazdy navstevnik dobry :-)