Vlákno názorů k článku Reklamace CDMA? Ne vždy jde vše hladce od tRest - Už tři týdny řeším problémy s ADSL. Jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2007 10:23

    tRest (neregistrovaný)
    Už tři týdny řeším problémy s ADSL. Jsem 5 km od ústředny, ale net mi jel a po navýšení rychlostí to reálně jelo cca 850/95 kbps. Před tím více než rok bez problémů cca 450/85 kbps. A najednou žuch a nic. Tak jsem to zapojil bez toho splitteru a net jede - dsice otřesně, ale jede. A samozřejmě jsem to hned nahlásil.

    Nahlášení trvalo několik desítek minut (asi 30), protože na infolince mají málo lidí a tak člověk poslouchá a poslouchá tu přiblblou reklamní melodii. Na druhý pokus (asi jen 25 minut reklamní znělky) na infolince se mi je podařilo přesvědčit, že dorazil technik, proměřil to, vyměnil krabičku a říkal, že je to OK. Měření na rychlost.cz vypadalo dobře. Jenže druhý den opět jelo leda bez splitteru, ani třetí. Tak opět 20 minut (zkracuje se to) hudby a další porucha. Asi pět dní na to - nikdo se neozval - mi přišla SMS? že služba byla opravena. Vyzkouším to zapojit přes splitter a nic. Zapojím to normálně a běží to pořád stejně blbě. Tentokrát se k operátorovi dostanu během dvou minut hudby (hurá) a žádám vysvětlení, co udělali, že mi poslali SMS, že to fungujew, protože mně se nezdá, že by to fungovalo. Operátor slibuje, že to zadá do systému a někdo se mi ozve. Čekám už dva dny a nikdo se neozývá.

    Celá tato anabáze trvá od 20/7/07. Od té doby nemohu používat telefonní číslo TO2 a internet sice tak nějak jede, ale rozhodně ne tak, jak by měl. Už to bude měsíc a TO2 je to asi docela jedno.

    Každopádně jsem zjistil, že se bez jejich telefonního čísla obejdu, takže asi koupím sadu na 5 GHz a dám ji na střechu. A pak ať si ty svoje dráty sbalej. Stejně mi pořád opakujou, že nebudou schopni rychlost zvýšt, protože jsem daleko.
  • 17. 8. 2007 22:33

    NobodyWasHere (neregistrovaný)
    Měl jsem podobný problém, dárečkové mi při jakési opravě na slamu nastavili 2048 a měl jsem po ADSL, jsem totiž také daleko od ústředny, 512 to zvládalo bez problému, ale výš to nešlo (nesesyncovalo se). Přestože jsem jim řekl, kde je podle mého názoru problém, trvalo jim cca 6 týdnů, než se dostali k řešení (tomu, co jsem jim doporučil). Ale to už jsem měl WiFi a linku zrušenou. Musel jsem sice kvůli tomu 2x do prodejního místa a udělal jsem tam pěkné rodeo, pokusili se mi např. zapřít vlastní podpis na odhlášce (to už jsem tomu kolouchovi slíbil pár facek okamžitě a zlomený ploutve na splátky), ale zvládl jsem to za méně než 2 měsíce a od té doby mám kromě zaměstnání od telekomunistů pokoj.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).