Vlákno názorů k článku Reklamace CDMA? Ne vždy jde vše hladce od icu - Jestli se TO2 nevyplatí zákazníci s paušálem 350...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2007 4:19

    icu (neregistrovaný)
    Jestli se TO2 nevyplatí zákazníci s paušálem 350 Kč, to je jejich problém. V jiných zemích jsou rádi i za zákazníka, který u nich nechá v přepočtu 100 Kč - prostě proto, protože každý telefon v síti generuje provoz (byť jen na příchozí hovory + volání na 800). Realita je taková, že dlouhodobě taková politika vede do pekel.
  • 17. 8. 2007 11:07

    krakonoš (neregistrovaný)
    ČTÚ je filiálka vodoprdu, takže mu dovolí, aby zákazníky beztrestně podváděl a okrádal. O něco níž jsem četl příspěvek od někoho, kdo je nejspíš v top managementu vodoprdu o tom, jak se jim zákazníci s paušálem 350 Kč měsíčně a několika dvouminutovými hovory těžce nevyplácí. To by se dalo akceptovat, ale proč potom na druhé straně dělají všechno pro to, počínaje bombastickou a nejspíš i nechutně drahou klamavou reklamou, přes různé kecy svých dealerů a absolutní neochotu k rušení služeb, aby měli právě takových zákazníků co nejvíc? Pochopil bych, kdyby řekli: Běžné telefonní linky jsou ztrátové, zrušte je a sežeňte si něco jiného někde jinde, my budeme žít z pronajímání drátů, či jiných aktivit. Místo toho masírují lid obecný ,,fantastickou" trojkombinací Mobilního tarifu (jakž takž přijatelné), suprového internetového připojení (ZaFUPovaný humus s nehoráznou agregací) a naprosto špičkovou IpTV (pokud to vůbec někdy funguje, tak se na to nedá koukat) za ,,pouhých" 42 Kč denně!No nekupte to, když je to tak levné! Vzhledem ke kvalitě tohoto produktu a vzájemným vazbám jeho součástí by byla tato cena přiměřená, pokud by byla za měsíc a s DPH.
  • 16. 8. 2007 18:01

    icu (neregistrovaný)
    Obávám se, že každý, kdo by infrastrukturu TO2 provozoval podle dnes nastavených pravidel, by se choval stejně. Jinak řečeno, TO2 dělá jen to, co mu ČTÚ dovolí - takže jestli demonstraci, tak na Sokolovské, ne Olšanské či Vyskočilově...
  • 16. 8. 2007 10:30

    krakonoš (neregistrovaný)
    Kéž by to s nimi dopadlo stejně a co nejdřív! Svitla by jiskřička naděje, že jejich infrastrukturu převezme někdo schopnější.
  • 15. 8. 2007 7:43

    icu (neregistrovaný)
    No, nad touto informací by se myslím měla zamyslet především ta firma, která TO2 udělila ISO 9001. Protože je-li pravda, že se "nepodařilo dohledat", tak z úst tiskového mluvčího máme důkaz, že onen certifikát v Telefónice mají jen na okrasu a coby přílohu k tendrům, ale ve skutečnosti interní procesy standardu ISO 9001 neodpovídají a o certifikát by proto měli přijít.
    Aby nedopadla jako Andersen s Enronem...
  • 14. 8. 2007 11:32

    krakonoš (neregistrovaný)
    V anketě jsem zaškrtl možnost nemám. Ne proto, že by mi produkty vodoprdu fungovaly, ale proto, že jsem se s touto povedenou firmou před více než šesti lety navždy rozloučil a jejich služby mi nikdy nechyběly. Na vyjádření tiskového mluvčího je pozoruhodný hned začátek: Nepodařilo se dohledat... Řečeno hezky česky, mají tam neskutečný bordel a levá ruka neví, co dělá pravá! A všechno nasvědčuje tomu, že s tím, jak od nich budou utíkat další zákazníci se bude situace ještě zhoršovat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).