Než pořád reklamovat, je lepší mít dodejky.
Těch zapření převzetí je totiž spousta.
Takže si zaplatím dodejku a nikde nemusím chodit nic reklamovat.
Takhle si s nimi jen hrajete na schovávanou a oni se vám smějí. Vy jim zavoláte, oni nic. Vy jim pošlete email, oni nic. Vy jim pošlete dopis, oni nic. Vy jim pošlete doporučený dopis, oni nic. Takže je lepší se na tohle plýtvání času vykašlat a přejít rovnou, při důležitých věcech, na doporučené psaní s dodejkou...
To máte štěští, před 2ma měsíci jsem posílal poštou velký techničák od auta, které jsem prodal..... nedorazil, před týdnem jsem dostal vyplaceno 500,- Kč za ztrátu zásilky...... Ale že kupující i já sme museli znovu na inspektorát čekat X hodin, to je jim jedno že.
Mám chápat, že ztrácení jiných než cenný zásilek považujete za standardní? Já ne... Resp. je to smutná realita, ale nadávat se patří na poštu a ne na člověka, který něco poslal "jen" doporučeně...
pane bože, kontrolujte co píšete, nechápu co píšete:
":ale nadávat se patří na poštu:"
ale i "cenný" místo "cenných"...
Chyba je samozřejmě na straně pošty! Chtěl jsem jen říci, že pokud někdo posílá něco cenného, měl by to poslat takovým způsobem, aby byla zásilka pojištěna na danou cenu, na kterou si to daný člověk cení.
Takže pokud má něco cenu 2000 Kč, tak to pošlu pojištěno na 2000 Kč.
Jinak ještě jednou, chyba je v poště. Rozhodně nepovažuji ztrácení, případně zničení balíku za normální. Ale jsou tady nástroje, jak aspoň nahradit cenu balíku, či psaní, tak proč to nepoužít...
Nemám rád lidi, kteří pošlou něco cenného jen doporučeně a pak píší, pane bože jak je možné, že se to ztratilo (u nás běžné :( ... ), co teď budu dělat, tisíc korun v čudu, když to stačilo poslat jen jiným způsobem a připlatit si pár desetikorun na ceně.
Chci něco reklamovat, řeknou mi, ať zavolám v pondělí na nějaké číslo.
Zavolám v pondělí na dané reklamační číslo, řekli mi, že reklamace po telefonu nepřijímají, ať pošlu email na reklamační email.
Pošlu reklamační email, odpoví mí po čase, že přijímají jen reklamace písemnou formou.
Nasranej po třech pokusech, tisknu, co jsem jim posílal emailem, a jelikož vím své posílám nejen doporučeně ale i s dodejkou.
Měsíc se nic neděje, tak jim volám zase na reklamace, suše mi oznámí, že ode mě nic nemají, že to asi nedošlo. Na to se jim ironicky směju do telefonu a oznamuji člověka a datum (z dodejky), který to přebíral.
Kdybych neposílal s dodejkou šel bych, do čtvrtého kola, po klasickém dopise na doporučený a pak až třeba na dodejku.
Takže nechci být sprostý, ale od té doby, cokoliv s reklamacemi, fakturačním a podobnými zabedněnými úředníky, kteří rádi ztrácejí dopisy řeším vše doporučeně s dodejkou, protože jak to pošle člověk emailem, tak zkončí u nich v SPAM koši, jak jim zavolá, tak nemá doklad, že jim volal, jak jim něco pošle, tak to zahodí, jak jim pošle doporučeně, tak totéž a pak se člověk štve ještě s reklamací... Jediný bič na tyhle kryply je doporučený dopis s dodejkou.
Není lepší si s nimi dopisovat emailem?
Zapřít to nelze, je jasně vidět text (zatímco dopis se může ztratit a nikdo jim nemůže dokázat co bylo v dopise napsáno), datum, průběh dialogu, ... . A nejsou sebemenší problémy s archivací.
Je mi jasné že určité procento lidí nebude mít jiný internet než ten doma, takže jim nic jiného než pošta/telefon nezbyde, ale mluvím obecně.