Chcete-li na O2 aktivovat jakoukoliv službu, není abolutně problém to udělat po telefonu. Chcete-li ale nějakou službu zrušit, je to doslova NEMOŽNÉ!
Posílají mi už 6 měsíců po zrušení faktury za IOL email, 300Kč měsíčně za emailovou schránku. (Mám jí už 10 let, tyhle peníze prostě stála.)
3x jsem posílal email podle instrukcí operátorky, 3x jsem posílal dopis podle instrukcí operátorky...nikdo neví, co to platím, nikdo neví jak to zrušit...resp. každý to ví, ale jinak...
O2 banda sv*ní
(omlouvám se za hrubší slovnik, ale tohle jsou věci, které člověka opravdu točí)
Emailovou schránku od IOL sem měl taky, dokonce sem měl ještě adresu něco@telecom.cz a smlouvu o tom sem vypověděl emailem po dohodě s infolinkou IOL. Ke konci měsíce byla schránka (schránky, bylo jich víc) zrušena a šmitec.
dejv
PS. Platil sem asi 59Kč měsíčně nebo tak něco, už to bude tak 4 roky co sem jí zrušil.