Vlákno názorů k článku Reklamní kampaň na Blesk.cz od Zdeněk Polách - Co je na tom divného? Mě to přijde...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 6. 2001 2:20

    Zdeněk Polách (neregistrovaný)
    Co je na tom divného? Mě to přijde normální. Taky jsme na BonusWeb pustili reklamu na GameZone od IOLu, ačkoliv by to měla být naše konkurence asi stejně tak, jako Blesk pro iDNES. Jenomže když dva dělají totéž, není to vždy totéž. My se zaměřujeme na jiný typ návštěvníků než GameZone (resp. si s GameZone rozdělujeme pařany na aktivní a pasivní), stejně jako si iDNES a Blesk rozdělují čtenáře a každý se je snaží oslovit něčím jiným. Nevidím v tom problém ani nic podivného.
  • 14. 6. 2001 10:50

    Mirek Zeman (neregistrovaný)
    Podle meho nazoru by Blesk teoreticky nemel konkurovat ani jednomu z titulu, na kterych bezela jeho reklamni kampan. Ve sve webove podobe v podstate neprinasi zpravodajsti jako takove, ale spise soubor zajimavosti. Na druhou stranu je vsak treba pripustit (jak je ostatne zmineno v clanku), ze Lidove noviny jsou dnes jiz v podstate take bulvarem a MFD je na dobre ceste (viz "Nova tvar MFD", kde budou rubriky typu Zajimavosti, Ze spolecnosti apod.). Svet je zpravodajskymi tituly znacne preplnen, takze vetsina z nich musela z existencnich duvodu "uhnout" do kombinace zabavy a zpravodajsti (Newsweek apod.). Jeste ze je u nas mozne koupit The Economist. :-))
  • 14. 6. 2001 10:00

    Tomas Krause (neregistrovaný)
    Zarazi mne, ze 4 z 5 uvedenych serveru jsou zpravodajske servery a tudiz konkurence Blesku. V klidu pustili na sve stranky reklamu konkurence??
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).