Reklamní systém ETARGET míří také do Rumunska

26. 1. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Společnost ETARGET věnující se kontextové internetové reklamě míří na rumunský trh. První partnerská smlouva byla podepsána již v polovině prosince s třetím největším rumunským internetovým portálem, kterým je Acasa.ro. Doposud ETARGET působí v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Rozhodli jsme se přenést zkušenosti z tří středoevropských trhů i na Balkán. Rumunsko se v internetovém byznysu velmi podobá Česku nebo Slovensku z dob před pěti lety. Internetovou reklamu tam letos čeká téměř 80% nárůst,…

Společnost ETARGET věnující se kontextové internetové reklamě míří na rumunský trh. První partnerská smlouva byla podepsána již v polovině prosince s třetím největším rumunským internetovým portálem, kterým je Acasa.ro. Doposud ETARGET působí v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Rozhodli jsme se přenést zkušenosti z tří středoevropských trhů i na Balkán. Rumunsko se v internetovém byznysu velmi podobá Česku nebo Slovensku z dob před pěti lety. Internetovou reklamu tam letos čeká téměř 80% nárůst, v zemi je dobrá infrastruktura, která přeje novým investicím, výhodou je i 16% rovná daň, říká Marcel Vašš, obchodní a marketingový ředitel společnosti ETARGET. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).