Reklamní systém Sklik přechází do ostrého provozu

16. 2. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Reklamní PPC systém Sklik české portálové jedničky Seznam dnes přešel do ostrého provozu. Služba byla testována od června 2006. K dnešnímu dni Sklik údajně zobrazuje na 40 tisíc inzerátů z 5.000 aktivních účtů a na stránky inzerentů přivede denně více než 200 tisíc návštěvníků. (Sklik Blog)

Reklamní PPC systém Sklik české portálové jedničky Seznam dnes přešel do ostrého provozu. Služba byla testována od června 2006. K dnešnímu dni Sklik údajně zobrazuje na 40 tisíc inzerátů z 5.000 aktivních účtů a na stránky inzerentů přivede denně více než 200 tisíc návštěvníků. (Sklik Blog)