.. aby se tam potom neobjevoval zcela opačný význam sdílené informace, jako v :"Reklamy na sexuální výkonnost by se tak v televizi měly objevit jen mezi 6. a 22. hodinou."! Mezi 22. a 6. je už užívání podpůrných prostředků zbytečné? :-)
pro mě, vaginální reklama by do zákazu měla patřit taky. Ne kvůli dětem, ale kvůli snížení chlapské chuti. Jsem tmář a puritán, a nechápu běžné součásti života, které si zaslouží reklamu. Ale kdykoliv nestihnu přepnout „plísňovou nebo bakteriální“, otřepu se hnusem a nálada je fuč :-(
V době internetu, kde je porno na denním pořádku a mnohdy skutečně hardcore, jim ublíží reklama na nějaký nesmysl a ještě slova o erekci. To zase vymýšlela banda hňupů :-)
To chce klid, nějaká dávka puritánství je v pořádku. Tohle mi teda příjde zrovna správné, akorát podle té logiky (ochrana dětí před spisovnými výrazy) by tam měla spadat i reklama na nánu co neví čím si namazat svou vagínu.
add redakce: přečtěte si ještě jednou význam perexu od 22-6 a od 6-22. :-)