Vlákno názorů k článku Řekni mi Google, kdo je na světě nejkrásnější? od Centrum informaci - Vazeny autore, vazeni ctenari, pri cteni clanku jsem mel...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 9. 2002 17:19

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vazeny autore, vazeni ctenari,
    pri cteni clanku jsem mel usmev na tvari a moji kolegove taktez. Nas projekt s nazvem CENTRUM INFORMACI nabizi jiz tretim rokem naprosto stejnou sluzbu jakou, dle autora clanku, objevili v Google. Nasim problemem a jistojiste problemem Google je fakt, ze jen velmi malo zakazniku je ochotno za odpoved zaplatit. Castka 70 000 USD ziskana za odpovedi za rok nam opravdu navodila usmev na tvari. Jiz tretim rokem se pohybujeme v cervenych cislech, ale situace se kazdy rok zlepsuje. Prispiva k tomu samozrejme i skutecnost, ze moznost uhrady platebni kartou nam byla ze strany banky odeprena. Zrejme kvuli malym ziskum, ktere by z nasich stransakci banka mela. Dva roky jsme zodpovidali dotazy zdarma, ale pocatkem letosniho roku jiz nutne vyzadujeme k vyuzivani nasich sluzeb registraci.

    Rad bych touto cestou vyzval autora clanku aby ve svych clancich nepodporoval zahranicni projekty ,ale dival se kolem sebe i ve sve zemi .cz

    Petr Vins, manazer projektu CENTRUM INFORMACI.
  • 24. 9. 2002 18:55

    lachauer (neregistrovaný)
    Zajimavy projekt, ale k jeho pouzivani by mne (a asi nejen mne) presvedcilo, pokud by byly zodpovezene dotazy dostupne, a tak by mel zajemce moznost alespon trochu odhadnout kvalitu sluzby. Takhle je to trochu zajic v pytli, coz (zejmena v divokem ceskem pravne-podnikatelśkem prostredi) muze u mnohych budit neduveru.
  • 24. 9. 2002 19:40

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    To by byl samozrejme pro zakazniky idealni stav kdyby byly zodpovezene dotazy volne dostupne na internetu. Databaze zodpovezenych dotazu je vsak to nejcennejsi co mame a poskytnou je vsem zdarma by nas odsoudilo k cervenym cislum rocniho hodpodareni navzdy. Co Vam brani si nas vyzkouset.

    Petr Vins
  • 24. 9. 2002 21:13

    Leo (neregistrovaný)
    Pokud se plati az po odpovezeni dotazu a podle toho jak jsem spokojeny tak nic, jinak to muzou byt taky vyhozene penize kdyz neni jasne co vlastne si objednavam. Mimochodem jak je to v pripade takovych sluzeb s reklamaci a vracenim penez? Leo
  • 24. 9. 2002 23:27

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Mozna je to ohrana pisnicka, ale pokud zakaznik neni s odpovedi spokojen, tak penize vracime. OPRAVDU. Na nasich strankach piseme, ze vracime 90% uhrazene castky. Stalo se nam to za tri roky pusobeni vsak pouze jednou a to pri zdanlive jednoduchem dotazu "Prumerne platy manazeru zahranicnich firem pusobicich na ceskem trhu". Prosazujeme nazor, ze pri vytvareni vztahu zakaznik-prodavajici by mel zakaznik alespon trochu duverovat a nepodezirat firmu, ktera funguje jiz tri roky, ze zpronevery 120 Kc (minimalni registracni poplatek)

    Petr Vins
  • 25. 9. 2002 9:56

    Rudolf (neregistrovaný)
    Aniž bych někoho podezíral ze zpronevěry, díky informacím na vašich stránkách důvěřovat spíše nebudu:

    1) Pokud dostanu chybnou/nedostatečnou odpověď, považuji za samozřejmé vrátit 100% peněz (žádných 90)
    2) Není jasné, jestli vracíte reg. poplatek či jak řešíte to vrácení, když zodpovězení dotazů je zahrnuto v reg. poplatku
    3) 90% dotazů je vyřízeno v rámci reg. poplatku - co to znamená pro tazatele?
    4) Budu velmi opatrný svěřit někomu peníze předem - ve vašem případě to je 240 až 4320 Kč/rok. Navíc nemám žádnou jistotu, že mi bude za tento peníz cokoliv zodpovězeno (dotaz bude označen jako "složitější" s indiv. stanovenou cenou)
    5) Na stránce "Jak rychle odpovíme na Váš dotaz ?" informace o době vyřízení CHYBÍ ("ve velmi krátké době" neberu ;-))

    => netransparentní

    Osobně namísto čachrů s registracemi/procenty/typy dotazů/typy zákazníků/počty dotazů za půlrok/kredity bych uvítal úplně jednoduché řešení způsobem:
    zadám dotaz->obdržím cenu->zaplatim->dostanu odpoved->konec nebo reklamace
  • 26. 9. 2002 18:08

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Reakce na Vase postrehy

    1) Pokud zakaznikovi nesezeneme odpoved na relativne jednoduchy dotaz, tak samozrejme vracime celou castku. Zminenymi 90% se jen jistime pred "chytraky", kteri hledaji chyby tam kde nejsou. S vyrizenim dotazu jsou samozrejme velike naklady. Napriklad jen prevod male castky napr. 50 Kc tam a zpet stoji 11 Kc.

    2) Registracni poplatek se v pripade CELKOVE nespokojenosti zakaznika vraci, ale tuto moznost vylucujeme. Snazime se o maximalni spokojenost a to i v pripade velikych nakladu. Jeste se nam to nestalo. Pokud nesezeneme odpoved na jednu otazku tak to prece neni duvod k preruseni spoluprace.

    3) Nejsem si jist zda jste cetl cely text pozorne. Ptate se, co to znamena ze 90% dotazu je vyrizeno v ramci registracniho poplatku. Ve stejne vete na nasich strankach se pise "tzn., že neplatíte za každý dotaz". Nechapete to ? Zavolejte mi a ja Vam to vysvetlim po telefonu 777 273 305.

    4) Opet si nejsem jisty, ze jste cetl pozorne. Minimalni poplatek je 120 Kc. Ano jistotu nemate. Tu ale nemate nikdy a v nicem. Jak jsem jiz jednou psal, nase sluzba je nova a zpusobu jak ziskat duveru na prvni pohled nas moc nenapadlo. Zkratka potrebujeme duverive zakazniky.

    5) Nemuzete preci napsat za jakou dobu vyridite dotaz kdyz je moznost zeptat se na cokoli. Jak byste to chtel udelat ?! Dovedete si predstavit, ze zakaznik ma zajem napr. o seznam kulturnich, spolecenskych, sportovnich akci pro pristi rok v ramci cele CR ? Ve stejny den muzete dostat dalsich pet dotazu. Pak nemuzete garantovat nikomu nic. Lze to jen rozdelit podle toho kdo kolik zaplatil a venovat se drive tomu kdo ma vyssi typ registrace a zaplatil tedy vice za rychlost.

    Vase predstava o zadani dotazu, obdrzeni ceny, uhrade, zaslani odpovedi je utopii. Vetsina dotazu stoji od 5 do 20 Kc. Prevod penez stoji 11 Kc. Registrace a uhrada dotazu ze zakanikova kreditu je jedinou moznosti jak necpat bankam a Ceske poste bricha.
  • 24. 9. 2002 22:35

    Martin Kopta (neregistrovaný)
    Myslím, že nikdo nechce kupovat zajíce v pytli a z databáze odpovězených dotazů byste mohli odtajnit alespoň část, aby si zájemce mohl udělat představu. Platím za rešerše v knihovně, nevidím problém v tom, abych za stejnou službu platil i na Internetu, ale v knihovně vím, co můžu dostat, na webu by to mohla být jen černá díra. Nevzbuzujete ve mně důvěru, a to je váš problém.

    A proč Petr psal o Google? Asi o vás nikdy neslyšel. Takže nevyzývejte autora, ale zkuste o sobě dát vědět. Myslím, že spousta líných studentů, jako jsem já, za ušetřený čas přiměřenou odměnu zaplatí ráda. Ovšem ani z vašich stránek jsem nepochopil, čím se liší jednotlivé typy dotazu. Když někomu platím, chci vědět, co za to dostanu.

    Když mi seženete kvalitní podklady pro ročníkovou práci, proč bych vám nezaplatil. Stejně to obvykle funguje tak, že si na rešeršní práce "najmu" některou spolužačku.
  • 25. 9. 2002 0:07

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Myslime si, ze zverejneni casti dotazu nic neresi. Zakaznik by si myslel, ze demonstrujeme svoji silu na smyslenych dotazech, na ktere si sami odpovidame. Bud se odhodlame zverejnit vsechno nebo nic. Knihovna existuje od nepameti, a proto nemate duvod ji neduverovat. Proste klidne zaplatite. Nase sluzba je nova a zpusobu jak ziskat duveru na prvni pohled nas moc nenapadlo. Zkratka potrebujeme duverive zakazniky.

    Fakt, ze autor o nas nikdy neslysel je ponekud usmevny. Kdyz uz pise o perlicce zaver, tak se mohl jednoduse podivat napr. na seznam.cz /Sluzby a informace/ dale /Informace/ a tam narazit na prvni pohled stejnou sluzbu jako nabizi Google, na nas. Jsme v naproste vetsine vyhledavacu na internetu v logickych sekcich. Ja tomu rikam spatna priprava na clanek.

    Vase predstava o shaneni podkladu pro rocnikovou praci a uhrade nas hnala kupredu dva roky. Zakaznici vsak neplatili a neplatili. Nelze proste pracovat zadarmo. Nyni je to tak, ze my zdarma neodpovidame a neodpovidame. Skutecnost je takova, ze za posledni rok co neodpovidame zadarmo se zaregistrovalo vice zakazniku nez za dva roky odpovidani nejprve zdarma a cekani na registraci a zakaznikovu uhradu.

    Petr Vins
  • 25. 9. 2002 1:33

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Musím s Martinovou kritikou souhlasit a ještě bych přidal pár postřehů:

    1) Nevím, čemu říkáte vyhledavač a v čem všem jste registrovaní, ale pro mne je vyhledavač např. Google a tam jsem vás nenašel, i když jsem se hodně snažil ("informační služba", "informační servis", "vyhledávání informací", "rešerše", atd.). Jediné, co zabralo, byl přímo váš název "centrum informací". Ten bych ovšem normálně určitě nehledal a navíc první text, který ve výsledcích spatřím začíná: "Vážený zákazníku, omlouváme se, ale po více jak dvou letech jsme bohužel nuceni ukončit poskytování informací ...". Pokud se nedám odradit a kliknu, dostanu se na osiřelou stránku vytrženou z framsetu a tím končím, protože netuším, kde jsem a jak se dostanu někam dál.

    2) Dostanu-li se nějakým řízením osudu na váš web těmi správnými dveřmi, vůbec nepochopím, o co jde. Opět jsem se o to poctivě snažil asi 5 minut a zcela jsem se ve stránkách ztratil.

    3) Jestliže vám souhra náhod zahraje do karet tak skvěle, že vás najdu a pochopím, o co jde, skončím na cenách. Copak o to, nějaké ceny se sice na příslušné stránce dozvím, avšak za co vlastně jsou, to už je asi tajemství.

    4) Pokud zdárně překonám překážky 1 až 3, pravděpodobně si řeknu, proč si nechat vyhledávat na internetu informace od někoho, kdo to s webem vůbec neumí.

    Snad vám mé postřehy (byť ryze subjektivní) pomohou při vylepšování vaší, jinak jistě užitečné služby.
  • 26. 9. 2002 22:10

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Reakce na Vase postrehy

    1) Mel jsem na mysly predevsim Ceske vyhledavace. Ano na Google registrovani prozatim nejsme. Jiz delsi dobu uvazujeme o rekonstrukci stranek a update vsech registraci ve vyhledavacich vcetne novych registraci.

    2) Pokud jste z nasich stranek nepochopil o co jde, tak musim bohuzel konstatovat, ze jste zrejme necetl dost pozorne. Odkazy jako "Co je centrum informaci" nebo "Jake informace poskytujeme" jsou myslim dost jednoznacne.

    3) Opet nechapu jak jste mohl nepochopit vycerpavajici informace pod tabulkou o cenach kde jsou i doplnujici informace. Myslim, ze to chce trochu snahy a ne jenom mrknout a odsoudit.

    4) Vas nazor je opravdu zabavny. Podle Vas, abych mohl jezdit autem se musim naucit vyrabet motory ? Muzete mi prosim vysvetlit jak souvisi umeni vyhledavat informace s vyrobou www stranek ?

    Sluzbu neustale vylepsujeme, ale Vase postrehy nam bohuzel moc nepomohly.

  • 26. 9. 2002 23:01

    Marek Prokop (neregistrovaný)
    Ad 1) Google *je* český vyhledavač v tom smyslu, že má českou verzi a z fulltextových vyhledavačů je u nás nejpoužívanější. Zaregistrovaní v něm nejste, protože se do něj nijak zaregistrovat nejde. Obávám se, že zaměňujete vyhledavače a katalogy. Dobrá pozice ve vyhledavačích se nedosahuje registrací, ale optimalizací pro vyhledavače.

    Ad 2) Ano, máte pravdu, vaše stránky jsem skutečně nečetl pozorně. Myslíte si, že je většina ostatních návštěvníků je čte pozorně? Pokud by je snad opravdu pozorně četli, činili by tak zcela v rozporu s tím, co o chování uživatelů webu vím já a kdokoli další, kdo se tím zabývá a co prokázalo stovky odborných studií a měření.

    Ad 3) Už je to tak, opravdu jsem to vůbec nepochopil a jak ukazuje tato diskuse, nejsem sám. Mimochodem, abychom si rozuměli, já váš web neodsuzuji. Jen se vám snažím pomoci názorem "obyčejného uživatele".

    Ad 4) Z vašich příspěvků do této diskuse jsem vyrozuměl, že se živíte vyhledáváním informací na webu. Jestliže tedy vaše vlastní stránky zcela ignorují zásady optimalizace pro vyhledavače a vyznačují se velmi špatnou informační architekturou (což je také záležitost vyhledávání a klasifikace informací), nezbytně to ve mě vzbudí dojem, že jste s vyhledáváním informací poněkud na štíru.

    Abyste mi dobře rozuměl, já netvrdím, že své řemeslo opravdu neovládáte. Já vám jen popisuji dojem, který ve mne vaše stránky vyvolávají a respektuji přitom, že to může být dojem mylný. Naše vlastní stránky v tomto ohledu také zrovna neexcelují. Inu, kovářova kobyla chodí bosa, že ano ;-)

  • 27. 9. 2002 12:16

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vidim, ze bychom si mohli dopisovat donekonecna a oba bychom meli svym zpusobem pravdu. Budu se tedy snazit reagovat jen strucne.
    O spatne optimalizaci nasich stranek, vzhledem k vyhledavacum, vime. Soucasne stranky jsme vyrabeli vlastnimi silami a novou verzi bychom radi zadali nejakemu studiu. Naklady jsou pro nas i vzhledem k jazykovym mutacim zejmena japonske velmi vysoke. Proto se prestavba neustale odklada.
    Myslime si, ze ten kdo ma o nase sluzby skutecne zajem cte nase stranky pozorne. Jde mu tedy o to aby vse spravne pochopil. Kdyz si kupujete nejnovejsi model televizoru tak si ctete technicky popis take jen jednou a hned vse pochopite a televizor zakoupite ?
    Rozhodne se nezivime vyhledavanim informaci na webu. Jak piseme v odkazu "Kde ziskavame informace", Internet je az na tretim miste.
    Opravdu si myslite, ze inteligentni slecny, ktere na Internetu najdou temer vse a to i v zahranicnim musi znat zasady optimalizace internetovych stranek vzhledem k vyhledavacum ? Ja si to tedy nemyslim a ucit je to nebudem.

    Petr Vins
  • 30. 9. 2002 16:34

    Petr (neregistrovaný)
    <flame>Tak tahle reakce me opravdu pobavila :)

    Zminka o japonskych strankach me donutila se k vam podivat - a opravdu. Mate stranky v japonstine a webdesign jste studovali v japonsku! Jeste chybi ruzova srdicka na zelenem pozadi a dojem bude kompletni. sugoii!!!
    </flame>

    Ale az na ten design a navigaci stranek (ne, zakaznikovi to IMHO nema sanci dojit, kdyz stranky vypadaji jako by to byl projekt jednoho teenagera a tudiz jsou jednak neduveryhodne a druhak velmi neprehledne) je to pekna sluzba :)
  • 30. 9. 2002 23:55

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Jiz jednou jsem priznal, ze nase stranky nejsou prilis kvalitni, tak proc je dal kritizujete.

    Myslim, ze s tim pochopenim u zakazniku to nebude tak dramaticke. Mohu to rici vzhledem k poctu registrovanych zakazniku, kterym jsme nemuseli nic vysvetlovat.
    Priznavam vsak, ze je neustale co vylepsovat.

    O neduveryhodnosti stranek bych si dovolil take polemizovat. Myslim si, ze neduveryhodne mohou pripadat notorickym webarum, kteri jiz na prvni pohled poznaji stranky samodomo od profi stranek. To ale neni hlavni skupina zakazniku, kterou nasi sluzbou oslovujeme, takze to pro nas neni az takovy problem.
    Jiste jste jiz take narazil na stranky pomerne renomovanych firem s kvalitnimy vyrobky a zalostnou www prezentaci. Jsem presvedcen, ze naprosta vetsina beznych uzivatelu internetu jen tezko rozezna co je to kvalitni www prezentace a v cem byla vytvorena.

    Petr Vins
  • 27. 9. 2002 8:53

    Strycek Skrblik (neregistrovaný)
    Ja bych mel dve otazky, doufam ze dostanu odpoved zadarmo. Jake i/y se pise ve slove "mysl" na konci v sestem padu singularu? V jake tride ZS se tato latka probirala?
  • 27. 9. 2002 12:42

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Mily strycku,
    nepripada mi korektni chtit ve verejnem foru po nasem centru abychom demonstrovali rychlost a kvalitu sluzeb. Vsichni asi tusi, ze Vase otazky nejsou slozite. Snazime se odpovidat profesionalne, podrobne a srozumitelne. Jde nam hlavne o to, aby zakaznik v nasi odpovedi nasel uplne vse co potrebuje tzn., ze ve Vasem pripade bychom se nesnazili vysvetlit jednoduse jake i/y se pise, ale odpovedeli bychom ryze cestinarky nejlepe citaci napr. z pravidel ceskeho pravopisu opatrenou vysvetlujicim komentarem.
    K vytvoreni takove odpovedi je zapotrebi nalistovat v prislusne knize, pripadne kontaktovat externiho spolupracovnika (cestinare) a vytvorit odpoved. Nebudu vysvetlovat podrobne skladbu nakladu, ale je to mily strycku skrbliku, bratru 30 Kc za 20 minut prace informatorky. A ty ja Vam, jen pro Vas usmev na tvari po precteni odpovedi,nevenuji i kdyz by se to dalo brat jako naklady na reklamu.

    Dekuji za pochopeni
    Petr Vins
  • 27. 9. 2002 13:41

    Strycek Skrblik (neregistrovaný)
    Mily pane Petre,
    jsem rad, ze vite, kde informace hledat, tak se priste muzete trochu poucit a ne se projevit jako v prispevku, ktery jste poslal 26.09.2002 22:10 (konkretne radek 1) ctvrte slovo), tam jste jiz usmevu na me tvari dosahl :-)

    PS: Ten muj puvodni prispevek byl jako male porypnuti, vypada to, ze jste nepochopil, kam jsem miril :-D
  • 27. 9. 2002 14:13

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Myslim, ze jsem Vas puvodni zamer zcela pochopil, ale musel jsem reagovat na polozene otazky a nechtel jsem Vas hned ponizovat.
    Nerad bych aby se Vas to nejak dotklo, ale muj nazor na kritiky typu "co nas chcete poucovat o hledani informaci kdyz ani neumite psat cesky" a jim podobne totiz povazuji za opravdovy vrchol ubohosti.
    Preci to, ze clovek udela pravopisnou chybu neni duvod k jeho souzeni ze vsech moznych stranek ci ponizovani. Clovek, ktery "vypichne" pravopisnou chybu autora v kritice dle meho nazoru chce nutne autora "dostat" a nema jinou moznost nez tu pravopisnou chybu.
    Tim samozrejme nesnizuji nutnost ceskeho pravopisu, ale je potreba rozlisovat kde a za jakych okolnosti.

    Petr Vins
  • 27. 9. 2002 14:28

    Strycek Skrblik (neregistrovaný)
    > Myslim, ze jsem Vas puvodni zamer zcela pochopil, ale musel
    Aha.

    > jsem reagovat na polozene otazky a nechtel jsem Vas hned
    > ponizovat.
    No jeste abyste nekoho chtel ponizovat, to by bylo opravdu ubohe.

    > Preci to, ze clovek udela pravopisnou chybu neni duvod k
    > jeho souzeni ze vsech moznych stranek ci ponizovani.
    On to v teto diskuzi nekdo tvrdil? On nekdo nekoho ponizoval?

    > "co nas chcete poucovat o hledani informaci kdyz ani
    > neumite psat cesky"
    To jsem nenapsal a ani si to nemyslel. Dle teto i predchozi vety mam dojem, ze jste zbytecne vztahovacny.

    > Clovek, ktery "vypichne" pravopisnou chybu autora v kritice
    > dle meho nazoru chce nutne autora "dostat" a nema jinou
    > moznost nez tu pravopisnou chybu.
    Dobre, myslet si to samozrejme muzete :-), ale dam Vam jeste jedno z moznych vysvetleni: nekdo (a nebudu zastirat, ze treba ja :-) ma dojem, ze znalost pravopisu je soucasti jazykove urovne cloveka a prijde mu opravdu smutne, kdyz se nekdo verejne vyjadruje tak (notabene jako zastupce firmy), ze tim dava najevo, ze mu chybi zakladni vzdelani v oblasti materskeho jazyka. Neco jineho je preklep (ten totiz udela uplne kazdy), neco jineho hrubky.

    > Tim samozrejme nesnizuji nutnost ceskeho pravopisu, ale je
    > potreba rozlisovat kde a za jakych okolnosti.
    Presne tak, kdyby to psal nejaky kopac vykopu Dezo Lakatos, clovek by se nad tim ani nepozastavil.

    Ja Vase sluzby nevyuzivam, kritiku (se kterou se mohu ztotoznit, napr. desivy design stranek nebo to, ze predpokladate, ze lide k Vam budou mit duveru (a zaplati reg. poplatek), zatimco Vy apriori pristupujete k zakaznikum s neduverou (Vase vyjadreni ve smyslu "nemuzeme vracet 100%, toho by hned nejaky vykuk zneuzil"), netransparentnost ceny apod) se tu jiz vyjadrilo nekolik, nema smysl to opakovat.

    Je zbytecne v tom stourat, chtel jsem Vas upozornit (mirne ironickou a neurazlivou formou) na nedostatky Vaseho projevu, obaval jsem se, ze jste to nepochopil. Tot vse.
  • 27. 9. 2002 16:57

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Znovu opakuji,
    ze je dle meho nazoru ubohe upozornovat na pravopisnou chybu. Proc to dale rozebirate kristapana. Vy jste uplne rozebral moje vysvetleni ubohosti toto upozornovani a aplikoval jste to kompletne na sebe vcetne prikladu, ktery souvisel s vykladem meho obecneho nazoru a nikoli s Vami. Opravdu nevim, kdo je vztahovacny. Vzdyt uz se bavime uplne o necem jinem a nikoho to uz nemuze zajimat, tak proc se v tom dal stourate. Presne to je duvod proc nesnasim upozornovani na pravopisne chyby. Jestli Vam to vadi tak si to hergot myslete a netahejte do diskuze.

    Zkuste prosim priste upozornovat na nedostatky, ktere se tykaji tematu a nehrat si na ucitele cestiny.

    pv
  • 27. 9. 2002 20:31

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Když už někdy udělám hrubku tak brutálního formátu, jako se to povedlo vám, červenám se studem a doufám, že si toho všimne co nejméně lidí. Nikdy bych neměl drzost se do někoho navážet za to, že si mne dovolil na ni upozornit (jakkoli ironickou formou).
  • 28. 9. 2002 9:26

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Ano,
    cervenam se, ze jsem udelal hrubku v sestem padu singularu? Moje pocinani je tak brutalni, ze jsem se rozhodl opustit misto manazera a jdu s Gejzou kopat vykopy.

    Sbohem Internete, sbohem pane dokonaly a neomylny.

    pv, kopac pevnych linek.
  • 28. 9. 2002 11:40

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Každý udělá občas chybu a netřeba se kvůli tomu věšet. Ale neomluvitelné je, pokud někomu vynadáte za to, že si vás na ni dovolil upozornit. A pokud opravdu pracujete jako manažer, pak dvojnásob.
  • 28. 9. 2002 18:04

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vy proste neprestanete,
    ja Vam jen rikam, ze lidi jako jste Vy nemam rad a to je muj nazor. Proc mi ho porad vyvracite a zbytecne se hajite.
    Jasne, kazdy obcas udela chybu. Ja proste nesnasim, kdyz na tu chybu hned nekdo upozorni a jeste ironickou formou a dvojnasob, kdyz to nesouvisi s profesi kritizovaneho. Jednim slovem ubohe. Musi brilantni matematik ovladat na 100% cestinu aby mohl delat manazera ? No nemusi kristapana. Kdyz ho proto chce nekdo byt jen malo zesmesnit, tak se haji ne ?

    Jednou jste na mou chybu upozornil. Ja jsem to presel a ignoroval to. Vy jste me narknul, ze jsem Vas ubohy pokus nepochopil a jeste jste to zduraznil. To me dopalilo.

    Uz si s Vami nechci nic psat, tak mi uz prosim neodpovidejte.

    Dekuji za pochopeni.

    pv
  • 28. 9. 2002 22:16

    Michal Kubeček (neregistrovaný)
    Zkuste si přečíst předchozí příspěvky a zjistíte, že jsem to nebyl já, kdo vás na tu chybu upozornil. Ozval jsem se až po vašem výpadu vůči tomu, kdo to udělal. Udělal jsem to proto, že se mi vaše reakce zdála hloupá. Těmi dalšími jste to moc nevylepšil.

    Lidé, kteří píší na konec svého příspěvku "už neodpovídejte", si říkají o to, aby nebyli vyslyšeni. Není zač.

  • 28. 9. 2002 23:09

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vsiml jsem si zmeny v radku od:, ale domnival jsem se, ze Strycek Skrblik vysel z anonymity. Zrejme jsem byl i castecne zaslepen obsahem komunikace s nim.
    Vahal jsem napsat na konec prispevku "piste mi dale na e-mail", ale uz me to vazne nebavilo a zaroven jsem nechtel nechavat komunikaci bez reakce. Vysledek byl "uz neodpovidejte"

    Petr Vins
  • 21. 8. 2003 11:08

    Pavel Tic (neregistrovaný)
    "Jasne, kazdy obcas udela chybu. Ja proste nesnasim, kdyz na tu chybu hned nekdo upozorni "

    tak vy jste manager, jo? no potes panbu, vas zamestnavatel z vas musi mit opravdu radost.
  • 21. 8. 2003 15:25

    Petr Vins (neregistrovaný)
    Musis si nejprf precist celou historii frajere. Pak pochopis vocode. A jesli to nepochopis tak panbu sTebou a ostatnima rejpalama Tvyho razeni :-)
  • 28. 9. 2002 20:38

    Halef (neregistrovaný)
    pod odkazem Co je CI najdu pouze odstavecek jakehosi textu o "duvodech vzniku CI", ale jednoducheho sdeleni typu "CI je netova inf. sluzba fungujici na principu otazka - odpoved" se ctenar nedocka.

    A cista modra (0000FF) jako pozadi se mi vubec nelibi.
  • 28. 9. 2002 21:19

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Myslime si, ze princip fungovani zakaznik pochopi hned na prvni strance, kde ho vyzivame k polozeni jakekoli otazky. Pripadne pod odkazem "Jake informace poskytujeme".
    Jinak mate pravdu, ze by pod odkazem "Co je CI" mohla byt i obecna informace o tom co delame. Zmenime to.
    Cista modra byla zvolena jako nejblizsi pro zamereni informacni sluzby. Vzhledem ke skutecnosti, ze nejste prvni kdo si na agresivni modrou stezuje budeme uvazovat i o zmene odstinu ci celkoveho zabarveni stranek. Ze zakazniku si zatim nikdo nestezoval. Prvni kritiky prisly az v ramci teto diskuze.

    Diky za tipy.
    Petr Vins.
  • 25. 9. 2002 8:40

    miroslav.kucera (neregistrovaný)
    Hmm, a kdo dneska chodi na seznam.cz a prohledava kategorie? Ja o vas take nevim, a po slednuti vasich "hnusnych" modrych ramcovych stranek se spatne citelnym bilym textem toho ani nelituji :)
  • 26. 9. 2002 22:25

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Hmm, mate pravdu na seznam nikdo nechodi a kategorie nikdo neprohledava. Sakra, ted mi doslo, ze o nas tedy nikdo nemuze vedet. A ty nase "hnusne" modre stranky. Mame je udelat cerne s bilym textem ? Nebo jakou tedy barvu abyste je mohl cist. No a ty ramcove stranky to je teda fakt velky problem s tim musim neco udelat jeste dnes.

    Nase sluzba neni pro lidi jako jste Vy, tak co se divite herdexfix.

    Petr Vins
  • 27. 9. 2002 8:37

    miroslav.kucera (neregistrovaný)
    Hmm, rozvedu sve poznamky:

    - nepouzivam seznam, protoze stoji za houby. Mozna si rikate, ze staci uvedeni v prislusne kategorii, ale lide jako ja v kategoriich vubec nehledaji - primo zadavame dotazy do fulltextu a tam, pokud nejste, vase smula. V google jsem vas nenasel. Jak tedy muzete hledat informace pro ostatni na internetu, kdyz nejste schopni optimalizovat svoje stranky tak, aby vas ostatni ve fulltextu nasli?

    - na internetu se pohybuji od roku 1997 a pomerne aktivne, nikdy jsem ale o vas neslysel. Cim to asi bude :)

    - k tem strankam. Jsou opravdu hnusne :) Agresivni modra barva s bilym textem se velmi spatne cte. Kliknu na odkaz, zmeni se na zluty. Fuj. O pouziti ramu nema cenu mluvit. Inu stranky vyfiknute ve FrontPage za 5 minut.
  • 27. 9. 2002 13:29

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vazeny pane Kucero,
    Vy si asi myslite, ze na Internetu umi vsichni hledat tak jako Vy. Jak jsem psal vyse, nase sluzba je urcena pro zakazniky, kteri na Internetu hledat neumi nebo na to nemaji cas ci nemaji k Intenretu zrovna pristup pripadne hledane informace na internetu nejsou. Podle Vas vsichni hledaji ve fultextu a umi presne zadavat dotazy. Proc jsou tedy v drtive vetsime vyhledavacu vlastne ty kategorie. Premyslel jste o tom nebo jste zaslepen vlastni dokonalosti ve vyhledavani.
    Dale jak jsem psal jiz jednou vyse, opravdu si myslite, ze inteligentni slecny, ktere na Internetu najdou temer vse a to i v zahranicnim musi znat zasady optimalizace internetovych stranek vzhledem k vyhledavacum ? Ja si to tedy nemyslim a ucit je to nebudem.
    Fakt, ze jste o nas nikdy neslysel je velmi proste vysvetlitelny. Jednoduse jste si vzdy vsechno nasel, tak proc byste hledal nekoho kdo Vam s hledanim pomuze. No a my nemame penize na megabilbordy, reklamy v televizi ci v radiu a navic o nas nikdo nepise, protoze se radsi klani sluzbe Google Answer. Musim tedy pochvalit Atlas, kde o nas jiz jednou psali. Omlouvam se i tem, kteri o nas psali a my o tom nevime.
    K nasim strankam asi tolik. Vy jste uz zkazeny internetem. U Vas kdo nema profi stranky je nula a jeho sluzby musi byt nutne spatne. Proste fanda Ferrari nebude obdivovat favorita. Pro bezneho smrtelnika je to vsak auto, ktere mu splni tytez sluzby.

    Znova opakuji !
    Nase sluzba neni pro lidi jako jste Vy, tak co se divite herdexfix.

    Petr Vins.
  • 21. 8. 2003 11:22

    Pavel Tic (neregistrovaný)
    "nase sluzba je urcena pro zakazniky, kteri na Internetu hledat neumi "

    kdyz na internetu hledat neumi, tak by snad tim spise meli byt schopni najit vas, nemyslite?
  • 21. 8. 2003 15:45

    Petr Vins (neregistrovaný)
    Ano myslim. Delame co je v nasich silach. Nelze vsak jednoduse udelat hned vse tak, jak je to potreba. Za vsim stoji penize, ktere se sami neprikutaleji. Az budete jednou investorem nejisteho projektu, tak to pochopite. Do te doby se o tom s Vami nema cenu bavit jinak nez osobne.
  • 1. 10. 2002 18:19

    Jirka Lahvička (neregistrovaný)
    Bílé s černým textem a velkým, snadno čitelným fontem - i když to vypadá nudně, tak to je pro většinu uživatelů nejlépe se používající kombinace.

    Jinak u typického portálu je vyhledávání v kategoriích a vyhledávání zadáním klíčového slova zhruba půl na půl. Při zadání klíčového slova se navíc nejprve prohledají registrace v katalogu (titulek, popis, URL), tperve pak se jde na fulltext, tj. do skutečného fulltextu spadne až tak nějakých 10 % hledání na portálech. Nevím, kolik lidí z ČR používá Google, ale když jsem se tam nedávno díval, kolik je hledání některých českých slov, tak to bylo v porovnání s vedoucími českými portály hodně slabé.
  • 7. 10. 2002 18:42

    Aurelian (neregistrovaný)
    Jsem plny dobre vule vam prat vse nejlepsi, ale musim dat bohuzel za pravdu vasim oponentum.
    Tak napr., kdyz narazim v "co je to" na centrum-i.com na znamy to patvar "by jste", prvni co si pomyslim je, ze je to ledabyle udelana stranka nejakeho studentika.
    S tim pravopisem: rozumejte, ja na vas nechci, abyste ho jako skvely matematik 100% ovladal, ale chci, aby na vasich komercnich strankach byl 100% spravne, tomu se rika profesionalita. Co si mam myslet o urovni vasich sluzeb, kdyz nemate pravopis spravne ani tam, kde se prezentujete?
    Mimochodem jsem zvedav, za jak dlouho bude chyba , na niz sem upozornil,opravena, to je me soukrome meritko profesionality /i kdyz ted uz nebude platit, kdyz sem to prozradil:)/
    /Podotykam, ze v diskuzich mi na pravopisu opravdu nezalezi./


    V diskuzi vlastne argumetujete "to a to u nas neni neni dobre, v tom nejsme dobri, ale ve vsem ostatnim jo". Proc bych vam to mel verit?
    Vy u zakaznika pozadujete duveru, ale proc by vam mel nekdo duverovat apriori, kdyz je to on, kdo plati? Kdyz chcete ziskat zakazniky, musite prece spolihat na to, ze vam budou duverovat a presvedcit je, ze za neco stojite a ne rict "na neduverivce se vybodnem".

    Cela koncepce vasi sluzby mi pripomina inzeraty, kde se neco nabizi, hleda, al eprotom se pise jenom "urcite se dohodnem", vyhodna cena" atd., na ktere zasadne neodpovidam, protoze kdyz hledma praci nebo neco kupuju, chci vedet presne na cem sem a porovnavat a ne se s nekym pak dohadovat, jaka ta cena/plat bude.

    Vase diskutovani je obcas ponekud urazenecke, to neni dobra vizitka pro manazera. Vubec ten titul manazer... Kolik lidi v centrumi vedete? Na me pusobite dojmem cloveka, co kratce po skole rozjel s velkyma ocima ale s malou peclivosti projekt se zajimavou myslenkou a urazi, kdyz mu ho nekdo kritizuje a kdyz zjisti, ze se o nem vlastne moc nevi.

    Jinak: tyhle projekty podle me maj velkou budoucnost, ale zatim je tu zasadni bariera jak zajistit efektivni placeni.

  • 9. 10. 2002 0:41

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Vas nazor chapu, ale musim podotknout, ze je jiz pod tihou drivejsi diskuze a Vaseho mirneho nepochopeni subjektivni.
    Priznavam, ze pravopis je na strankach dulezity. Take si myslim, ze to neni treba prehanet a kvuli chybe degradovat projekt/firmu na snazeni nejakeho studentika ci soudit dle pravopisu kvalitu sluzeb. Pokud vsak neni chyb na kazde strance 5 coz rozhodne neni nas pripad. Vas nazor vsak respektuji.
    Nechci procitat predchozi rozsahlou diskuzi, ale myslim, ze jsem nenapsal, ze se na neduverivce vybodnem. Chtel jsem jen rici, ze spolehame na duverive zakazniky a to je veliky rozdil. Nema cenu presvedcovat nekoho kdo Vam napise, ze Vam neveri, ze jeho penize okamzite nezproneverite a at mu tedy dokazete, ze to neudelate. To lze jen opravdu tezko. Umime reagovat na testovaci otazky a neduveru typu "myslim, ze nejste tak dobri, ze dovedete zjistit vse co budu potrebovat". Zive si vzpominam jak jsme jen pro duveru zakaznika hledali co vsechno musi byt ze zakona ci podle vyhlasek uvedeno na etikete na jogurtech. Zpocatku jsme zodpovidali otazky vsech zakazniku zdarma a doufali, ze ziskame jejich duveru. Byli jsme vsak spise jen zneuzivani a vysledek byl temer nulovy. Stalo nas to hodne casu a penez. Nelze preci srovnavat predeslou bourlivou diskuzi, ve ktere jsme museli reagovat na kritiku typu "Vase stranky jsou hnusne" nebo "na co si to hrajete" se serioznim zajmem neduveriveho zakaznika. Nase reakce by prece byla uplne na jine urovni.
    Vas nazor na nasi koncepci je opravdu nepochopitelny a musim rici, ze se urovni ponekud lisi od Vasi ostatni kritiky. Jak jste proboha prisel na to, ze se u nas neco dohaduje jak na trhu. Z nasich stranek je preci uplne jasne kolik nase sluzba stoji a jak se stanovuje cena odpovedi na otazku. Cekal jste snad cenik jednotlivych typu otazek ?. Napiste mi prosim Vasi predstavu o ceniku jaky byste ocekaval a jaky by Vas presvedcil. Tesim se.
    Ano, zdurazneni pravopisne chyby v diskuzi a jeji "rozmaznuti" me opravdu urazilo. Zase jste nepochopitelne srovnal rozezleni nad kritikou pravopisu s rozezlenim nad kritikou projketu. To se nestalo. Rozhodne me nenastvalo, ze nam nekdo napise ze mame hnusne modre stranky. Musel jsem ale ve stejnem duchu reagovat.
    K funkci manazera musim rici, ze ji nelze spojovat vyhradne s rizenim lidi. Manazer ridi chod firmy a to neni jen o lidech. Jinak organizuji praci v projektu 5ti lidem. Vas nazor o rozjeti projektu po skole me opravdu pobavil. Zkuste se zamyslet kolik asi tak muze stat "rozjeti" takoveho projektu. No je to jarku vice nez 70 tisic + cca 30 tisic ztrata kazdy rok a to bych si po skole rozhodne dovolit nemohl. K uvedeni takove myslenky do zivota musite mit temer zbytecne penize, ktere muzete minimalne 5 let postradat coz je docela prepich.
    Samozrejme pokud bychom meli vice prostredku na ivestice, jiste bychom meli mnohem sirsi a profesionalnejsi zaber s mnohem rychlejsi navratnosti.

    PV


  • 28. 9. 2002 14:23

    Petr Samcenko (neregistrovaný)
    No, chtit po autorovi, aby se "dival kolem sebe i ve sve zemi .cz" - a jeste k tomu zvyraznit narodni domenu a presto mit stranky na domene com je malinko "mimo misu" :-))
  • 28. 9. 2002 18:10

    Centrum informaci (neregistrovaný)
    Domenu centrum-i.com mame asi pul roku. Ve vsech vyhledavacich mame jste starou domenu centrumi.cz. Mimo misu Vam to pripada proto, ze uz vite o domene centrum-i.com, kterou jsem sam uvedl.

    Petr Vins
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).