Ale já vám jen dokazuji, jaký jste demagog. Ono i v té kategorii 15-54 jde o výrazné snížení rozdílu mezi oběma televizemi. Navíc neustále papouškujete nějaký nesmysl, že něco dopadá pro mě hůř. Tak vám už asi postopadesátéosmé říkám, že pro mě nic hůř ani líp nedopadá ani nevyznivá, já nemá z podílu sledovanosti žádné televize ani korunu.
Dělat advokáta Nově nemusíte, ona o to ani nestojí. Stačí, když tu ze sebe nebudete neustále dělat blbce.:-)
Dneska zase perlíte :-) Jestli jste si nevšiml tak nezpochybňuji to, že Nově pomalu klesá sledovanost a Primě mírně roste. Jen mám pocit že to je při těch investicích co Prima vložila do podzimního programu dost slabota. Navíc vy pořád taháte čísla z kategorie 15+, ale na PR oddělení by vám konečně mohli vysvětlit, že Prima už několik let prodává inzerci pro kategorii 15-54 let a tam ty čísla Nova/Prima vyznívají pro vás ještě hůř ;-)
Jinak mě moc nebaví dělat advokáta Nově, ale to co tu předvádí prima fanklub je fakt zaslepenost ;-)
Páni, mě by zajímalo, jestli to je u vás nějaká úchylka dělat ze sebe naprostého troubu, který nezvládá ani počty, které se učí na základce. Tak jen tak pro ilustraci, když vezmeme meziroční porovnání 38.týdne. V 38.týdnu 2009 byl rozdíl ve sledovanosti mezi tv skupinou Novy a tv skupinou Primy 24.32%. V 38.týdnu 2010 je to už jen 14%. Za jediný rok se tedy náskok Novy na Primu zmenšil o 10.32%. To je docela velký skok. Vy ale samozřejmě zase budete zcestně blábolit, že to je málo. Ale 10.32% je například 2,5 násobek dosavadní sledovanosti Barrandova. Ten je ve stejném multiplexu, jako výše zmíněné televize, takže se mu pokrytí rozšiřuje stejně rychle. Že má hluboko kapsy a z některých vysílačů začíná vysílat později je jeho problém, stejně jako to, že nemá ani na to, aby dal nějaké investice do programu. Vaše poznámka o přetahování formátů od konkurence je směšná, zvlášť když si vzpomínám jak jste tady hájil Barrandov, když formáty/pořady přetahoval on. Ale i to se musí umět a růžovým nejde ani to.
To jste si dovolil moc, zpochybnit skvělé úspěchy Primy, která ani při masivních investicích do programu a přetahování divácky osvědčených formátů od konkurence není schopna se výrazněji dotáhnout Nově ;-)