Vysoká hra měla včera na ČT1 asi 450 000 diváků a share 12,4%. A abych trochu rozparádil prima PR oddělení, tak ČT2 měla včera od 20 hodiny s pořadem Šamani odcházejí vysoce nadprůměrných 240 000 diváků a share 6,4%.
Mildo, tak to určitě všem žere nervy! Začínám mít na Vás pěknou alergii, furt jenom, abych naštval, "rozparádil" prima PR, fakt ubohé a trapné ;-)
.......... a jinak, to se dalo čekat, že to takhle dopadne, holt reprízy fungují pouze u filmů či seriálů pro pamětníky..
No on tenhle potrefený fanatik růžové televize je takový typický maloměšťácký pokrytec. Když byste se vy nevinně zeptal, kdy Barrandov konečně už došáhne na těch 6% které slibovali už v loni a proč vedení obrací a mění cíle ve sledovanosti pro letošní rok z 8-9% na 6-7%, tak ho chytne růžový psotník a začne vám vztekle vyčítat, že jste škodolibý rejpal.:-) Že sám je jen závistivý ubožák, to mu nedochází.:-)
Prima, na rozdíl od Barrandova, nemá problém na dotaz novinářů sdělit i špatné výsledky sledovanosti. Barrandov se odmítá vyjadřovat k čemukoliv, co má pod 5%. Proto většinou jen mlčí. Dnes sice vyjel se zprávou, že Animáček dosáhl ve skupině 4-14 17%, ale co z toho, když je to jen v krátkém časovém úseku a celodenně v hlavních cílových skupinách dosahuje tahle plnoformátová televize ušmudlaných 4.5-5%.:-)
Nebudu se snižovat na vaši úroveň a urážet, místo toho vám zopakuji to co jsem už psal několikrát. Příjmy komerční TV se tvoří ze dvou složek:
počet odvysílaných spotů x sledovanost pásma spotů
Uvedu příklad. Prima má cirka poloviční sledovanost oproti Nově, ale tím že odvysílá výrazně více spotů než Nova, má téměř totožné přáíjmy z inzerce. Takže Barrandov sice nedosahuje na share který si předsevzal, ale díky množství odvysílaných spotů mu příjmy z inzerce solidně mezoročně narůstají :-)
Animáček zabírá 1,5 hodiny v primetimu, což celkem dlouhá doba. Navíc oslovuje ve velkém specifickou skupinu diváků, což je atraktivní pro mediální agentury.
Především ale nezapomínejte že zajíci se počítají až po honu, ne v jeho půlce. Takže aby vám nezamrzl prima úsměv, protože share 6-8% koncem roku je pořád reálný:-)
A co to má společného s tím, že sledovanost je pořád mizerná a slibované cíle se neplní?
S počítáním zajíců sice působíte komicky, ale totéž jste tvrdil po celý loňský rok, že těch 6% v pohodě dáte. No a ono jaksi ani v půlce další roku furt nic.:-)
Ostatně dnešní článek v E15 jak se Barrandov pořád plácá v červených číslech hovoří jasně.
Koncem roku 2010 těch 6% téměř bylo, tykže klídek. Nezapomínejte že když šplháte na horu musíte si také občas vydechnout a někdy i vrátit o pár metrů níže než najdete správnou cestu k cíli :-)
A ten váš slavný článek v E15 nepřináší nic nového, jen shrnuje dlouho známá fakta. Mimochodem představte si že včera jsem šel do sebe a večer se díval na Primu Love!
Jen aby to vydechování netrvalo příliš dlouho.:-) Spíš si myslím, že až vyjede Nova se svými dalšími programy, tak bude Barrandov pořád ještě ve výdechu a už se nadechnout nestačí, takže rovnou zdechne.:-)))
Tak pokud Nova vyjede s dalším odpadem ve stylu nováckého MTV nebo Primy Love, jsem zcela klidný :-D
Mimochodem vydechování pomalu končí a vyrážíme na cestu k těm 8%, jak vyhlásil nedávno Janis. Co kdybychom se vsadili že po brzkém vypnutí mnoha analogových vysílačů a letním volnějším schématu u konkurence o prázdninách padne do září hranice 7%?
Problém Barrandova totiž je právě Mr. Sidovský, začíná si totiž myslet, že je to především jeho televize a pokles sledovanosti růžové televize právě dost dobře koresponduje s dobou, kdy se začal montovat i do programu. Že to není právě dobře je vidět ostatně i na Primě, kde taky schází dlouhodobě programový ředitel a tak stagnuje.
Od vypnutí analogových vysílačů bych si zas až tak moc nesliboval. Nejen tady na Digizone vyšel průzkum, že je na něm závislých už pouze jen cca 5% diváků.
V létě je sice hluché období, kdy není zájem o prodej televizní reklamy a velké televize proto na program v tomto období obvykle rezignují a dával jsem proto Barrandovu jistou šanci, že mi snad mohl na těch 6% dosáhnout... Ale potom, co prozradil, že chystá jen loňské opakování x-krát ohraných indiánek s Vinetuem a Old Shaterhendem, tak bude rád za 5.
No vzhledem k tomu, že Nova je tento rok prakticky jedinou komerční televizí, která má stoupající trendovou křivku sledovanosti, a to u hlavní Novy i Cinemy, tak se neobávám, že by to mělo být něco jako MTV. Spíš to bude mít divácký potenciál jako Cool.
Nebuďte naivní. A pokud vím, tak Animáček běží v prime time od 19:10 do 19:30 hodin každý všední den. Jestli berete jako úspěch TV BARRANDOV ANIMÁČEK, tak to musíte být opravdu totálně závislý na tom Vašem "úspěšném" Barrandově. Miluji zaslepené diváky, co se za svoji oblíbenou stanici rvou zuby, nehty a přitom moc dobře ví, že není úspěšná a nechybí málo a zmizí z "povrchu" TV stanic. Je mi srdečně jedno, zdali nějaký Barrandov půjde do kytek nebo ne, je mi jedno, co se tam vysílá, kdy se tam vysílá a jak se to vysílá, ale jak jsem již psal, pokud berete jako úspěch Dětskou 20 minutovou pohádku, tak to potom nemáme o čem polemizovat.
Mimochodem v sobotu měli celníci ve znamení Merkura na Barrandově share 7,0%, zatímco americký Rozchod na Primě zoufalých 5,2%. Takže pokud TVB dokáže v primetimu porazit slavnou Primu, asi to nedělá zas až tak hrozně jak tu tvrdíte ;-)
A co říkáte na včerejší výsledky? Prima s Prostřeno a Zprávami měla 30% podíl, s Cestama domů a Top Starem 25%. Kolik měl Barrandov? Nevím, proč pořád považujete dvojku na trhu za neúspěšnou televizi? To pak musíte mít rád už jedině Novu, když je podle Vás být druhý nejlepší v zemi neúspěch a špatná práce. Nikdo neříká, že je Prima dokonalá, dělá spoustu chyb (Trampoty, Adamec, málo zajímavý off-time program, zprávy, které se nevěnují událostem dne, ale zbytečným nesmyslům, jakože Češi čím dál méně jezdí na svatební cesty či že roste popularita biovajec apod.) ale musíte se smířit s tím, že je v očích hromady Čechů pořád tou nejlepší televizí u nás, která aspoň někdy, narozdíl od konkurence, nabídne něco zajímavého, kvalitního, zábavného a srovnatelného s tvorbou v zahraničí. Holt to tak je, Prima je televize, která je populární a nesmíte se divit, že ji lidi před těmi vašimi nesmysly brání. Ono totiž, kdyby tu nebyla Prima nebo Cool, tak by si Češi z domácí nabídky televizí mohli večer vybírat leda tak mezi Donutilem, Ordinací nebo nějakými socialistickými seriály. A to by bylo docela smutné. My tu Primu bráníme, když si to zaslouží, ale stejně tak ji umíme zkritizovat. To jste vy ale u Barrandova neudělal nikdy. Takže přiznejte, že jedinej člověk, kterej tu je nasazen jako PR, jste vy.
Mě je Prima ukradená, její program mě neoslovuje, ale když se to někomu líbí je to jeho věc. Jenom se bavím jak tu její PR agenti pějí oslavné ódy a tak se nedivte že když je příležitost trošku vás podráždit, musím toho využít ;-)
Jako by tady růžový fanatik oslavné ódy na Barrandov nepěl.:-) Kdyby to bylo alespoň na pořad tou televizí vyrobený, ale je to bídných 7% pro starý komunistický seriál z dílny ČST.:-) To ty pořady, které tady David jmenoval, jsou všechny Primou vyrobené, sice se vám nelíbí, prskáte a brbláte, ale to je tak všechno, co můžete dělat.:-) Dlouhodobě to pořád je u Barrandova v primetimu jen necelá čtvrtina toho, co dosahuje Prima. A až nasadí Nova své další programy, tak bude pro Barrandov ještě hůř.:-)
No včera byl share krimi seriálu Ve znamení Merkura 10% a následujícího Videostopu dokonce 10,6%. Mimochodem i minulý týden měl Videostop vyšší sledovanost než akviziční Merkur, takže tu prosím přestańte blábolit něco o vlastní tvorbě, ju ;-)