Cely problem je v zakone, uvedu priklad: Koupim si v samosce rohlik. Doma do nej kousnu a zjistim, ze je nedopeceny, kam ho pujdu reklamovat? Samozrejme do samosky, jinymi slovy ho jdu reklamovat k tomu, uk tereho jsem za ten rohlik zaplatil. A v te samosce nikoho nenapadne me poslat do prdele s tim, at to jdu resit s pekarem. Je neuveritelny, ze operator tuto moznost ma pojistenou zakonem a ze presto, ze penize ode me vybere on, tak me posle reklamovat k nekomu jinemu.
Ahoj,
třeba v tom, že si operátoři reklamace vyřizují. K ČTU to jde pouze v případě sporu, a je to náhrada soudu. Ač to zní absurdně, tak je to z pohledu zákazníka lepší řešení, než kdyby musel k civilnímu soudu se všemi poplatky, geografickým určením soudu, odvoláním, advokáty atd.
Ale třeba mě někdo vyvede z omylu :-)
Zajímavá logika... pokud tedy v obchodě a zaplatíte za rohlík Premiovou SMSkou přes Operátora a rohlík bude nedopečený, tak potom budete rohlík reklamovat u Operátora? Když rohlík zaplatíte kartou tak ho budete reklamovat u své banky, případně vydavatele karty? Ale ano, správný postup je reklamovat zboží či službu u OBCHODNÍKA od kterého jsem nakoupil.
Je třeba rozlišovat placení a službu (příp. zboží), kterou za to dostanu. Pokud budu reklamovat službu či zboží, je logické to reklamovat u dodavatele služby a ne u operátora, který zprostředkovává platbu. Ale pokud chci reklamovat to, že operátor špatně zprostředkoval platbu, tedy strhnul mi nějakou částku, aniž bych o to zažádal, tak by měl logicky takovou reklamaci vyřizovat operátor.
Zajímavá logika... pokud tedy v obchodě a zaplatíte za rohlík Premiovou SMSkou přes Operátora a rohlík bude nedopečený, tak potom budete rohlík reklamovat u operátora? Když rohlík zaplatíte kartou tak ho budete reklamovat u své banky, případně vydavatele karty? Ale ano, správný postup je reklamovat zboží či službu u OBCHODNÍKA od kterého jsem nakoupil.
V clanku se pise, ze uzivatel ma premiove SMS defaultne povolene a muze si je zablokovat. Kdyz jsem byl u T-Mobile, tak to takhle fungovalo a premiova cisla jsem si nechal zablokovat. U virtualnich operatoru to mozne neni a uzivatel tu moznost ani nema. Treba ja mam MOBIL.CZ, vi nekdo jak zablokovat premiova cisla?
(Mam smartphone s Androidem, jednou aplikaci resim to, ze cislo, ktere nemam v kontaktech, musim potvrdit, abych ho mohl vytocit, takze zpozornim a podivam se kam to volam, druhou aplikaci resim to, ze nektere cisla typicky vyuzivane marketingovymi trolly blokuju a telefon jim to sam polozi, nicmene tohle je nouzovka, ne systemove reseni.)
Jeste teda dneska jedna poznamka, mam stesti, ze nemusim volat, nevyplatil by se mi flat a tudiz nemusim mit tarif a pouzivam predplacenky. Tam nabijim za 200,- a tudiz ani o vic nemuzu prijit. V tomhle bordelu predstava, ze mi prijde vyuctovani a tam bude misto 600,- treba 2.000,- je dost desiva.
Tak to jste bílá vrána. Ostatní postupují přesně opačně a když jsem chtěl na opovi zablokovat všechno, kromě hovorů a SMS, musel jsem se SIMkou na vyhrazené pracoviště a ten chudák se s tím, přestože ji měl přímo v počítači, mordoval přes dvě minuty. Ani nechci vědět, co všechno je na kartě v okamžiku, kdy ji kupujete, defaultně povoleno.