Prvni - e-prodejci by museli mít věci nepřetržitě skladem a mít vyřešenou intrafiremní logistiku a komunikaci. Nemají ani jedno - tj. věci skladem prostě nejsou a intrafiremní komunikace je na úrovni doby kamenné.
Druhá - muselo by existovat nějaké doručování použitelné pro jednodenní doručení. Ani expresní služby nejsou schopny v této podivné republice fungovat správně a platí jediné - sliby, chyby.
Nevim zda vy osobne mate negativni zkusenosti s nakupem v eCity, ale ani to by Vas neopravnovalo k tak jednoznacnym soudum.
Nevim zda vy osobne mate negativni zkusenosti s nakupem v eCity, ale ani to by Vas neopravnovalo k tak jednoznacnym soudum.
i to mrnavy knihkupectvi travnicek pouziva zpusob popsany v clanku uz nekolik mesicu - nez zacnete vykladat tyhle bullshity a bohorovne zevseobecnovat, zkuste se dostat trochu in...
jinak muzete vyvolat dojem, ze jste nejakej (s odpustenim) novinar
ostatne vyrazy jako 'intrafiremni logistika' nebo 'e-prodejci' by tomu nasvedcovaly