Vlákno názorů k článku Revoluce v nakupování po Síti? od Daniel Dočekal - Na českém trhu se nic takového objevit nemůže...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 16. 12. 1999 9:51

    Daniel Dočekal (neregistrovaný)
    Na českém trhu se nic takového objevit nemůže ani omylem. Scházejí dvě nejnutnější věci.

    Prvni - e-prodejci by museli mít věci nepřetržitě skladem a mít vyřešenou intrafiremní logistiku a komunikaci. Nemají ani jedno - tj. věci skladem prostě nejsou a intrafiremní komunikace je na úrovni doby kamenné.

    Druhá - muselo by existovat nějaké doručování použitelné pro jednodenní doručení. Ani expresní služby nejsou schopny v této podivné republice fungovat správně a platí jediné - sliby, chyby.

  • 16. 12. 1999 10:37

    Jiri Elsnic (neregistrovaný)
    Vazeny pane Docekale, co zde uvadite neni tak uplne pravda, jiste to vite a proto mne zarazi, ze dokazete tak jednoznacne negativne planovat budoucnost obchodovani na ceskem internetu. Prese vsechny klady a zapory existuje eCity, ktere nabizi dodani objednaneho a uhrazeneho (zablokovane prostredky) zbozi do druheho pracovniho dne a nakupujici presne vi zda je ci neni pozadovane zbozi naskladneno a v jakem mnozstvi je na sklade. Osobne jsem si zatim v eCity nic nekoupil a mam urcite vyhrady k nedostatkum tohoto obchodniho systemu, ale nikdy bych si nedovolil opomenout tak vyznamny pocin na ceskem internetu.

    Nevim zda vy osobne mate negativni zkusenosti s nakupem v eCity, ale ani to by Vas neopravnovalo k tak jednoznacnym soudum.

  • 16. 12. 1999 12:32

    Petr Souček (neregistrovaný)
    No, jsou lidi co si v eCity něco objednali a rozhodně zboží druhý den nedostali. Kolik procent zákazníků to je ale netuším.
  • 16. 12. 1999 10:41

    Jiri Elsnic (neregistrovaný)
    Vazeny pane Docekale, co zde uvadite neni tak uplne pravda, jiste to vite a proto mne zarazi, ze dokazete tak jednoznacne negativne planovat budoucnost obchodovani na ceskem internetu. Prese vsechny klady a zapory existuje eCity, ktere nabizi dodani objednaneho a uhrazeneho (zablokovane prostredky) zbozi do druheho pracovniho dne a nakupujici presne vi zda je ci neni pozadovane zbozi naskladneno a v jakem mnozstvi je na sklade. Osobne jsem si zatim v eCity nic nekoupil a mam urcite vyhrady k nedostatkum tohoto obchodniho systemu, ale nikdy bych si nedovolil opomenout tak vyznamny pocin na ceskem internetu.

    Nevim zda vy osobne mate negativni zkusenosti s nakupem v eCity, ale ani to by Vas neopravnovalo k tak jednoznacnym soudum.

  • 16. 12. 1999 12:41

    Petr Souček (neregistrovaný)
    I když nemáme internetový obchod, zásilek do druhého dne máme poměrně hodně, a naše zkušenosti nejsou nejhorší. Dobře funguje Toptrans (18 nebo 24 hodin), i Česká pošta - obchodní balík. Trochu špatnou zkušenost jsme udělali s Radiálkou. Toptrans má již dva roky dokonce možnost trasování zásilek přes Internet. Pomocí DPD nám zasílá zásilky třeba TH systém a spolehlivě do druhého dne je máme, někdy i tentýž den. Řekl bych, že na tomto poli zafungovala konkurence velmi dobře.
  • 16. 12. 1999 16:56

    Robert Ondracek (neregistrovaný)
    podivny pane,

    i to mrnavy knihkupectvi travnicek pouziva zpusob popsany v clanku uz nekolik mesicu - nez zacnete vykladat tyhle bullshity a bohorovne zevseobecnovat, zkuste se dostat trochu in...

    jinak muzete vyvolat dojem, ze jste nejakej (s odpustenim) novinar

    ostatne vyrazy jako 'intrafiremni logistika' nebo 'e-prodejci' by tomu nasvedcovaly

  • 21. 12. 1999 0:17

    George (neregistrovaný)
    Protoze jsem chtel otestovat jak takove nakupovani na internetu vlastne funguje, koupil jsem si tricko. To ze mi papir o tom ze uz je tricko na poste prisel za vice nez 14 dni me ani tolik neprekvapilo. Spis jsem byl udiven tim, ze to tricko stoji 369 Kč a ja pred tydnem videl naprosto stejne v obchode v centru Prahy za 290Kč. Tohle se mi nezda jako vyhodnejsi koupe.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).