Ze nechapu "ceskou startup scenu" mam dojem dlouho. Ale ze az takhle, to ted jako docela cumim.
"Posilame 150 baliku denne". Jako co tam tech 15 lidi dela? Vzdyt je to uplne smesny pocet.
Obrat 750 tisic mesicne, kolik je marze? Jestli 10%, z ceho tech 15 lidi platite? Radsi nechci vedet.
Od zacatku mi to prisla blbost, tendle rozhovor me jen ujistil, ze jsou panove uplne mimo.
Investice 15M mi pripada jako scam se snahou zvysit valuaci.
Díky za Váš komentář.
Dobírky jsou vypláceny přesně ve chvíli, kdy je přepravce přepošle nám a ano, u jednoho konkrétního přepravce to bohužel mnohdy trvá déle než je zdrávo, což byl bohužel Váš případ. Chvíli jsme zkoušeli vyplácet dobírky z našeho, ale byla to obrovská zátěž v cashflow.
Co se negativních komentářů, tak bohužel přeprava je business, kde u určitého množství balíků dochází k problémům. Snažíme se je proaktivně řešit, žádné negativní komentáře nemažeme a stavíme se k ním čelem. Ale opravdu bych se rád ohradil k tomu, že někoho okrádáme.
K inovacím. DeliBarry je aktuálně ve fázi proměny v plaformu, která přinese výrazné zjednodušení co se logistiky pro malé eshopy a pomůže jim k možnému oslovení zákazníků mimo hranice.
Snad takto vysvětlení stačí, klidně se mi můžete ozvat na robin@delibarry.com.
Zase ta partička, co provozovala/provozuje pár podvodných eshopů a zkouší primitivně přeprodávat služby přepravců? S celým jejich debilbarry... 3 týdny mi dlužili dobírky, plno výmluv. Plný internet i jejich FB stížností, osobně jsem větší marazmus snad nezažil. Pán Holešinský se rád prezentuje na webu jako entrepreneur, ale ze všech jejich businessů smrdí jenom snaha podvést. Každopádně, jestli někdo dal 15 mega za tento přeprodávající ničím neinovující startup, když je plno podobných služeb po celé Evropě, tak to bych ho rád poznal. Omlouvám se, ale doufal jsem, že po mých zkušenostech už o nich nebudu nikdy slyšet.
To v žádném případě. Naše vztahy s obchodními partnery jsou skvělé, ale jde o logistiku obecně, kde je prostě určité malé procento balíků, u kterých se něco pokazí = balíček se ztratí, doručení trvá příliš dlouho atd. Rozumím tomu, že to zákazníka ale nezajímá a v takových případech se snažíme vracet poštovné, i když nám dopravce zásilku samozřejmě naúčtuje. Záleží také na tom, jestli byl balíček korektně zabalen, zda-li byl odesilatel dostupný atd.
Jak jsem řekl, vždy se k problémům stavíme čelem, ale fungujeme jako platforma - tz. koncových zákazníkům zprostředkujeme přepravu jednodušší a levnější formou. Firmám pak nabídneme již brzy funkční platformu pro snadnou expanzi.