Jeste nutno podotknout, ze v obdobi rustu Alza neni schopna prijmat a zaplatit kvalitni pracovniky. Napr. bych zduraznil dost tragicky pristup reklamacnich pracovniku, kteri "sezrali vsechnu moudrost" a tvrdi zakaznikum nesmysly, ale pokud se jich zeptate na oporu jejich tvrzeni v Obcanskem zakoniku, mlci. Vlastni zkusenost s reklamaci je nasledujici: Reklamoval jsem navigaci a jeste jsem pracovnikovi Alza zduraznoval, jestli nechce prevzit neco vic nez jen "krabicku". On mi 3x rekl, ze ne a samozrejme po mesici mi Alza vratila navigaci s tim, ze zavadu nelze posoudit kvuli nedodane pametove karte :-/. Chlapkovi prede mnou tvrdili, ze ztraci zaruku na notebook, protoze si dovolil preinstalovat legalne zakoupeny system apod. No hruza.....Alza je sice v necem ok, ale jinak bida.
Bohužel reklamace na Alze jsou problém. Při takovém obratu to musí být mazec a schopných lidí je opravdu málo. Nicméně na Alze hodně objednávám i nadále a modlím se, aby dané zařízení fungovalo. Oni reklamaci většinou vyřídí dle mých představ, ale jsem měsíc bez zařízení.
take mam rad czc, ale nekdy ty ceny prestreluji a tak nakoupim jinde :) ono je rozdil dostat monitor a nebo levneji jinde monitor a k nemu jeste tiskarnu ci podobne u fotaku nejake to vybaveni navic za stejnou cenu atd. i jeden notebook jsem nasel o 1000 levneji jinde atd. ALE NERIKAM, ZE TO TAK JE VZDY A U VSEHO. Sam jsem tam kupoval nejen sve PC.
Já si tedy raději připlatím za komfort a služby CzC.
Když si vzpomenu na množství zásilek, které mi Alza nedoručila, jak měla, vlasy mi vstávají hrůzou na hlavě. V balíku bylo třeba jiné zboží nebo tam nebylo vůbec, "kurýr do pěti hodin" přišel třeba až pozdě večer a na Alze mi řekli, že toho holt kurýři měli hodně a podobné problémy. To mi za těch ušetřených kaček fakt nestojí.
U CzC se mi stalo jednou, že mi - snad omylem - poslali použitou PC skříň namísto nové. Zavolal jsem tam, za pár hodin si pro to přijel kurýr a přivezl rovnou novou skříň a ještě se dvakrát omlouvali.
tak v alze jsou motivováni skladníci za množství naskladaných krabic, takže tam chybovost může mít tendenci narůstat... a taky by jim mohli přidat :) pak ti chudáci makaj přesčasy (teď s vánoci je to zase čeká :) a takhle to pak dopadá :-)
Reklamaci jsem zatím řešit nemusel. Ale nedávno jsem tam koupil profi skener A3, sice ne zrovna honosné značky, ale perfektně pracující (48 bitů hloubka snímání) a za cenu více než lidovou. Výhodou je, že si můžete domluvit u těžších a větších věcí datum převzetí a dobře se tam parkuje.
tomu nerozumím, kde si nelze domluvit datim převzetí ? já mám za to, že pokud je daná věc na skladě v době objednávky, tak si pro ni mohu přijet kdykoliv v rozumném čase poté co objednávku učiním ? a nemám pocit, že se to týká jen těžkých věcí :)