To nevím, ale Škoda Auto teď nedávno (letos) logo měnila ... Ale STV měla nejlepší logo,
když to bylo svislé (S na bílém, T na modrém a V na červeném podkladu - doplněné číslem v dalším čtverečku) - tím se úplně nejlépe identifikovala stanice, i když byl příjem obrazu mizerný ...
I když vlastně řeknu. Naše veřejnoprávní stařenka by se nikdy neodvážila odvysílat takové věci jako SuperStar, Zoufalé manželky, velkolepá národní kola pro ESC, Dr. House apod. To tu musí dělat komerční subjekty a ČT je pak pro všechny mladé Čechy absolutně neatraktivní televize. Takže v tomhle má STV u mě maximální podporu. I když se možná role obrátí, STV nemá peníze a ČT trochu osvěží komerční (a přiznejme si to už, komerční = chytlavý, moderní a zábavný) tvorbou Petr Dvořák.
Přátelé,musíte se napřed přesvědčit na živo,jestli opravdu ty televize STV to logo opravu vyslají. Já to udělal a co si myslíte ? Loga mají původní. Takže co tady perlíte ?
Jenže Škoda logo jen modifikovala, nikoliv od základů změnila. Stejné "průběžné" změny provádí třeba i BBC. V tom je to umění, nechat původní základ, jen ho upravovat podle módy.
Úspěšní zásadně logo nemění,maximálně drobné úpravy.Ale tady? Třeba Nova nebo Prima ? Ti si pletou logo s nějakou informační lištou. Dělala to i Prima COOL,ale nevím,jestli už dostali rozum.