No nemusíte nic rozkrývat, diagram obsazenosti pro klienta nahradíte tlačítkem rezervovat, a proběhne rezervace, aniž by klient dopředu věděl, zda bude úspěšná. Po pár neúspěšných rezervacích získá dojem, že je obsazeno a bude si té rezervace více vážit, a nebude dál hledat, zarezervuje-li napoprvé, bude rád. Nebo mu můžete nabídnout nejbližší volný termín.
Evidovat neznamená nutně rozkrývat. Před konkurencí to může být i logické, před úřady je to nezákonné a nemorální (vítejte v ČR), na hosty to může působit pozitivně i negativně ("jé, tam mají narváno, tam nechci, nebude tam klid a soukromí" vs. "jé, tam mají prázdno, tam asi nikdo nechce, tam nejedu"). Nicméně neřekl bych, že tyto systémy provozovatelé vyloženě nechtějí - jen chtějí mít možnost si tam evidovat jen to, co opravdu chtějí a i to třeba nenávratně smazat.