Zaujaly mě otázky a odpovědi, týkající se jakési záhadné "transformace inzertního trhu" (na kterém se musí všichni domluvit = tj vybudovat kartel) a podporu "displej reklamy". Proč?
Znamená to snad, že pán si myslí, že PPC reklama je špatně a máme se vrátit k platbám za tisíce zobrazení?
To ať si nechá do méně internetově rozvinutých trhů, jako je třeba UK nebo Německo. Tady by to byl krok zpět. Já chápu, že Centrum by se rádo vrátilo do dob, kdy na svých "bannerových farmách" protočili nikým neviděné bannery a vyinkasovali za to miliony, ale ty doby už jsou pryč. A je to dobře.
Budování kartelů s ostatními vydavateli a "tranformace trhu" z pozice síly si může realizovat někde v Africe, ne tady.
I seznam zobrazuje bannery ve skliku.
Centrum už svůj adfox neprovozuje.
Provoz vyhledávače Morfeo byl ukončen.-
Sbohem a dík za všechny ryby.
Je to přeprodej služeb od googlu :)
Spolupráce se skypem byla k ničemu a skončila, stejně tak s ICQ.
Ale jsem rád za každou konkurenci.
Je škoda že není více českých firem s českými majiteli (seznam= akcie v kypru, alza je také v kypru - jde to všechno do kopru) :D
Škoda že někdo nenabídne ve webmailu RSS čtečku a XMPP klient s podporou VoIP (jasný, google tohle skoro má..).