že z vydávání knih se na našem trhu žít nedá. Musela by vydat několik dílů Tiny Salo ročně (nebo ekvivalentních děl), což se jednak nedá dělat moc dlouho (ti, co se o něco podobného pokoušeli, šli rychle dolů s kvalitou), jednak by si přesytila trh.
Autor s naší čtenářskou základnou prostě musí mít nějaký další zdroj příjmů a pokud souvisí s jeho orientací na literaturu (či na konkrétní žánr), tak to bude pro něj plus, a pokud bude navíc populární a oblíbený, tak to pro něj bude mít ten efekt, že podobná místa bude shánět snadněji a bude mít i lepší pozice při vyjednávání o výši platu (asi jako čerstvý nobelista bude lépe shánět místo ve vědě než čerstvý absolvent College Horní Kotěhůlky).
Autorka navíc řadu svých povídek vystavovala na svém webu a nijak to nenarušilo prodej jejích povídkových sbírek, do nichž byly, často přepracované podle čtenářských ohlasů, zařazeny. Což jen ukazuje, že známost a popularita, kterou zajistí i distribuce "zdarma" jsou hodnotou samou o sobě.