Problem tehle hracek vzdycky byval maly pomer novych vyhod ku novym nevyhodam.
Hraci kostky sice svemu 3 letemu synovi mozna poridim, ale pochybuji, ze mu nadseni vydrzi dele nez u tamagotchi.
Ostatni zarizeni jsou na tom stejne nebo podobne. Index netradicnosti prevysuje index pouzitelnosti. Snad jedine ta mapka by se mohla chytit, pokud se vyresi jeji dalsi problemy. Obdobne je tomu i u staronove technologie Looking Glass. V zobrazovani mi prijde prakticke snad jen polopropustnost oken, ktere jsem videl poprve u Applu, a to jeste jen ve specialnich pripadech.
U klavesnic typu TouchStream (membrana) byla vzdy problemem mala vyska stisku klavesy. Proto se ani v praxi neuchytily, i kdyz jsou levnejsi. Jedine v prasnem prostredi si ziskaly svoji pozici a to jen diky snazsi udrzbe. Jenze u TouchStreamu by jina nez membranova klavesnice asi docela vadila :-).
Pak jste zapomnel zminit "supermoderni novinku" TabletPC, ktere Apple vyrabel uz pred 15 (slovy _patnacti_) lety. To, ze se tahle zarizeni masove nechytila opet potvrzuje, ze pro siroke pouziti u osobnich pocitacu neprinaseji patricny prakticky efekt. Ostatne se dnes k temto zarizenim dokupuji standardni klavesnice.
Hlavni problem dnesnich klavesnic a mysi vidim za prve v tom, ze je nutne presouvat ruku z klavesnice na mys, a za druhe v rychlosti a presnosti mysi (ve smyslu rychleho a presneho zamereni). Prvni problem se snazi resit tzv. ringmouse (rekl bych, ze uspesneji nez finger mouse, nekde oznacovany tez finger trackball a dokonce mam pocit, ze uspesneji nez TouchStream). Druhy problem se snazi resit pera resp. touch screeny, ale ty maji problemy se vstupem textu.
Osobne bych si v dnesni dobe vybral normalni klavesnici s ringmouse.