Vlákno názorů k článku Rozmarné léto v elektronické komerci od x - Co to placate? Vratit zbozi lze do 14...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 8. 2011 18:16

    x (neregistrovaný)

    Co to placate? Vratit zbozi lze do 14 dnu, navic prodejce muze odecist z ceny pripadne opotrebeni/pos­kozeni (samozrejme musi byt schopen neco takoveho prokazat, ne ze si to vycuca z prstu, jako trebas Mironet).

    Stejne tak nelze vracet zbozi, ktere bylo pro zakaznika specielne objednavano = neni bezne dostupne, pripadne upravovano.

    At si nejdriv prodejci zametou pred vlastnim prahem. Az najdu na shopu VESKERE parametry a informace o produktu, tak nebudu mit duvod neco vracet.

    Ostatne kolega nedavno vracel "letajici talir" - na videu to vypadalo jako nejaky zajimavy gadget, co tam ale videt nebylo a napsano taky ne, ze to co vypada ze lita kolem ruky nejspis nejak elektrostaticky bylo ve skutecnosti na vlasci ... Kdyby to tam nafotili/napsali, tak by si to nikdy nekoupil.

  • 18. 8. 2011 9:23

    Datastart (neregistrovaný)

    Jo, v "normalnim" pripade je to samozrejme tak. Pokud ale nejaky chytrak SYSTEMATICKY: nakoupi --> 29 dni pouziva --> posledni den zaruky vyrobek vrati, tak je to opravdu opruz. A proti tomu se obchodnik nemuze branit.
    Takovych pripadu znam vice. A slovo "sikana" je na miste. Je to proste podvadeni, proti kteremu neni obrana (zatim).

    Opakuji, ze pokud se jedna o normalni, seriozni reklamaci, tak je to v naprostem poradku. Ale zname ceske vykuky, neni liz pravda?

  • 17. 8. 2011 7:41

    Chytrolin (neregistrovaný)

    Co je prosim vas sikanozniho na reklamaci tesne pred vyprsenim zaruky? Co to je za blabol?! Pokud reklamuji zbozi treba den pred vyprsenim zaruky, tak nevidim, proc by to mel byt pro nekoho problem? Je to dobry den pro uplatneni zaruky stejne jako kterykoliv jiny!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).