Vlákno názorů k článku Rozprodej Volného je tečkou za největší sérií českých internetových karambolů od Hlavenka - - ad Drak: otázka předání zákazníků (netýká se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 9. 2010 11:25

    Hlavenka (neregistrovaný)
    - ad Drak: otázka předání zákazníků (netýká se jistě jen VoIP): při prodeji části podniku přecházejí na nového provozovatele i zákazníci. Smlouvy zůstávají v platnosti a nový provozovatel je povinen je dodržet. Samozřejmě zákazník má právo smlouvu dle pravidel vypovědět, se změnou provozovatele to ale nemá nic společného (vypovědět ji mohl i kdykoli předtím).

    - ad pan Hlaváč, záměna příčiny a následku. Ono to šlo ruku v ruce, souběžně. Máte samozřejmě pravdu, že peníze dostaly tyto společnosti primárně na své telco aktivity. Jenomže je utratily nejen za svůj core business, ale i za budování portálů - a návratnost (celého podnikání) se nekonala, investor odmítl další kola investování, firmy ukončily činnost či rozprodaly zbytky.

    - ad Karel B:ano, v úplných počátcích šlo o jednoduché stránky s návody k činnosti. Ale později se rozlily do obrovské šíře a jejich údržba a tvorba stála velké peníze. Je celkem lhostejné, jestli na ně uživatelé daných telco společností přistupovali rychleji než třeba na tehdejší iDnes nebo třeba pradávnou Trafiku - prostě nepřinášely peníze, jen je baštily.
  • 9. 9. 2010 17:45

    lahvon
    "a návratnost (celého podnikání) se nekonala, investor odmítl další kola investování, firmy ukončily činnost či rozprodaly zbytky"

    Ano, tohle je velice výstižné. S tím musím souhlasit. :)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).