...Web 3.0 ho dokáže sémanticky zpracovat - nalezne nejbliží.... Ano ve světě infikovaných\otrávených výsledků různých vyhledávačů dostaneme zajisté xx xxx xxx výsledků, které nechceme viděl, slyšet, koupit, objednat, konzumovat atd....
Ale zrovna iPhonu se to marketingově povedlo - v seznamu nabízených aplikací, který se stále rozrůstá, se objeví nová blbinková (třeba prdící) aplikace, v ceně pár desítek centů či dolarů, stačí ťuknout, poplatek se odečte z kreditní karty, aplikace se sama nainstaluje. Vydělá na tom rychle a hromadně autor i Apple. Ono je to fakt Cool.
Co se nastará taková běžná IT firma než sežene pomocí marketingu zákazníka, dodá mu zboží, vyfakturuje....A to ještě většina lidí bere internetovou i telefonní reklamu jako obtěžování:):)
Tohle není web 3, ale blbost :-)
Třeba bych chtěl vědět, kde vzali mistři marketingu podklad pro tohle tvrzení: "Určitě jim nebude vadit, že jejich mobilní telefon ví,...."
Nechápu, proč zrovna uživatelé smartphonů, by se měli nechat otravovat takovými blbostmi jako je reklama (asi virální), možná si pod smartphonem představují iPhone, tak to bych ještě trochu chápal, tam bude i reklama velmi IN a COOL.
Tohle je přeci web 3.0. Libovolným způsobem vložíte do webu údaj (lhostejno zda přes klávesnici PC, SMS či foto z mobilu), a Web 3.0 ho dokáže sémanticky zpracovat - nalezne nejbliží a nejlevnější obchod, kde ho objedná, nalezne optimální služby ...Jenže do toho se nikdo moc nehrne. Proč taky, každý přece neprodává nejlevnější zboží ani (srovnatelně) optimální služby. Takže proč vyklízet pole konkurenci...