Pokud mi nesedne ovládání mp3 přehrávače, co jsem si neměl možnost vyzkoušet předem, tak ho vrátím. Když nesplní knížka moje očekávání, tak ji třeba prodám. Což třeba s "uměleckým zážitkem" jaksi udělat nemůžu...
Proto je jediný poctivý způsob tento: Nejdřív představení, pak platba. Například nejprve zadarmo ke stažení konzervy jako reklama (hudba, filmy v menším rozlišení), na základě které se odhodlám zaplatit za kino, za koncert, případně kvalitní nosiče s nějakou přidanou hodnotou k těm konzervám. Totiž hudbu nebo filmy (i knížky apod.), které bych chtěl vnímat jen jednou jedinkrát, stejně nepovažuju za umělecké dílo, za které bych chtěl platit.Lidi totiž chodí kupodivu na koncerty, do divadla, na přednášky atd. i když už (nebo spíš právě protože) znají písničky z CD, hru z televize nebo názory autora z knih. Proč asi? Protože takhle získávají onu přidanou hodnotu, kterou jim žádná konzerva neposkytne. Zábavní průmysl ovšem tohle nesmí připustit, protože ten je na prodeji kopií zakonzervovaných dat bez přidané hodnoty závislý.