Vlákno názorů k článku Chceme právo na odpověď, píše RTA řediteli Primy od šikula - Sledujte jak ten čas, kdy RTA přeruší kvalitní...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 1. 2007 20:48

    šikula (neregistrovaný)
    Sledujte jak ten čas, kdy RTA přeruší kvalitní pořad PRIMY využívá!! Již po několik dnů kdy má na př. PRIMA začátek soutěže " 5 proti pěti" běží zastaralé ( s přáním vánoc) reklamy, kterými si RTA jen zvyšuje svoje příjmy!! a jen otravuje a znechucuje všem sledování tohoto kanálu!!
  • 6. 1. 2007 16:20

    otrávený divák (neregistrovaný)
    Možná, že ta hrůza, která se na nás valí od 16 do 18 hodin hodin ze stanic RTA, může sama přispět k vyřešení této pro diváka nemilé situace. Přece tato stanice žije z reklamy a těžko ji bude soudný podnikatel zadávat subjektu, na který všichni nadávají a vypínají jeho vysílání. Doufám jen, že si to všichni, kdo reklamu zadávají nebo sponzorují činnost RTA, uvědomí co nejdříve a tím pomohou situaci vyřešit.
    Kvalitní regionální vysílání bych akceptoval, možná by mohlo dojít i k dohodě s Primou, ale to, co předvádí RTA ve vysílacím čase, je tak úděsné, že to snad nemůže soudný manažer vypustit do éteru. Tato trucakce je pro RTA zcela kontraproduktivní a jen se divím, že na to ve vedení nikdo ještě nepřišel. Ale nemůže to trvat dlouho.
    Slavná rada pro vysílání by měla reagovat co nejdříve, ale to bychom chtěli po někom práci a nebo snad dokonce přemýšlení a to je moc.
  • 6. 1. 2007 16:40

    otrávený divák (neregistrovaný)
    Hrůza ??? .. to je snad velmi slabé přirovnáná. Já říkam humus,hnus.
    Do tohoto roku všem z RTA přejí co nejrychlejší úpadek !
  • 10. 1. 2007 12:26

    TM(tm) (neregistrovaný)
    To je zcela chybný předpoklad. RTA NAOPAK má velmi dobrou hodnotu svého reklamního času především v době která následuje co nejdříve po "přepojení". RTA totiž pro svůj reklamní blok nemalou část početné skupiny (a těch co instinktivně nepřepínají, hned jak zmerční reklamu je bohužel stále ještě velmi mnoho) diváků nějakého relativně populárního pořadu Primy, kterou by jinak neměla šanci oslovit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).