Vynikající nápad. To je první co mně napadlo, jakmile jsem to začal číst. Když budu někdy dělat reklamní systém, přidám tam odstavec typu, že uživatel ručí za to, že není Patrick Zandl, a reklama zadarmo, za kteoru bych jinak musel draze platit je na světě.
To vůbec není hloupý nápad!
Pokud si to tam provozovatelé dali z tohoto důvodu, pak jsou zcela geniální! Klobouk dolů.
Budete muset vymyslet něco jiného. Podruhé už to není zajímavý nápad hodný zmínky. A modifikace "ručí, že JE Patrick Zandl" mi tak velká obmněna nepřijde :)
Ano, máte pravdu, marketing je o nápadech. A tenhle se prostě musel ocenit. Dát si billboard umí každý ňouma.
Jenže bohužel v dnešním světě je 98% lidí naprostých ňoumů a nebo ještě přesněji řečeno - totálního dobytka, který něco konzumuje a stejně jako kráva na louce, nemá obsolutně potuchy o tom, co vlastně konzumuje, kde se to bere, proč a vlastně o to ani nemá zájem :-))
Proto vítězí řešení pro "ňoumy" na plné čáře ve všech oborech lidské činnosti - marketingu, realitách, bankovnictví, potravinářství, kinematografii, literatuře, hudbě... A čím je to debilnější, tak tím je to lepší!
Naopak počiny vysoké intelektuální a užitné hodnoty končí krachem nebo se drží tak tak...