Je sice pěkné, že se zde někteří trumfují, čí pravda je ta pravdivější, zda za to může provozovatel LTE, nebo vlastník TV antény. Dokonce je prý chybou diváka, že má přístroj s menší selektivitou tuneru.
Celý článek ale začíná sdělením v podtitulku :"Oprávněných stížností je za prosinec 350". Podle mého selského rozumu je množství oprávněných stížností menší,než počet stížností celkově, spolu s neoprávněnými. Čili pořád je část problémů jen na straně provozovatelů příjmu TV, ale stovky poruch jsou oficiálně uznány ČTÚ, jako chyby na straně LTE a to je na svoje náklady musí řešit a vyřešit. Čili tady neplatí názor, že se někdo ze strany provozovatele LTE podívá na rezavou anténu, anténní zesilovač, prohlásí, že za ten "šrot" nepřebírají odpovědnost a na rozhodnutí ČTÚ se mohou vykašlat. Tak to snad nefunguje a ani nemá fungovat.
Ano mám zkušenost, že pokud se nejedná o pokojovku nebo nějaký všesměrový nesmysl s integrovaným brutálním zesilovačem, tak se k tomu ČTÚ i servis zaplacený operátory staví čelem, podle pravidla před spuštěním LTE příjem fungoval a bude fungovat i po něm. Jediné co mi uteklo a nezaregistroval jsem definitivní řešení - jak to dopadlo na Benešovsku kde přijímají vzdálený K60 a opatření se týkalo samotných základnových stanic operátorů.