Vlákno názorů k článku Rušný den českých webmailů: blonďaté dva gigabajty a 600 MB přílohy od Michal Kára - Jaky nefunkcni antispam? Ten je uplne stejny (a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 4. 2005 23:00

    Michal Kára (neregistrovaný)
    Jaky nefunkcni antispam? Ten je uplne stejny (a mne funguje uplne normalne).
  • 23. 4. 2005 16:28

    Petr Tomeš (neregistrovaný)
    Založte si účet na Centru a zjistíte, že nemůžete vůbec srovnávat minulou verzi s tou současnou. Oni se totiž veškeré české freemaily nemohou moc dobře srovnávat s nynějším Centrem. Pokud ho zkusíte, zjistíte např. to, že do žádných mailů nevkládá reklamy. Tak jakápak nehoráznost?
  • 16. 4. 2005 14:09

    kyki (neregistrovaný)
    "v čem jsou ostatní služby lepší, rychlejší a inovativnější."
    napríklad v tom, ze nektere (gmail napriklad) necpou do posty reklamu. pridavat reklamni zvasty do dopisu, ktery odesilam, povazuji za nehorzaznost. pouzival jsem centrum nekolik let, ale uz bych se k nemu nevratil. a zvetsovani prostoru mu nepomuze, zvlast kdyz ma konkurence prostoru vic
  • 16. 4. 2005 12:13

    Petr Tomeš (neregistrovaný)
    Pokud jste byla schopná pořádně vnímat mail, která Centrum rozesílalo na všechny účty asi před 10 dni, nebo si pořádně četla tiskové zprávy příp. zpravodajské články, včas byste musela vědět, že bude tvrat zhruba 2 týdny převod 800 tisíc účtů na novou verzi e-mailové služby.

    Pokud to nechápete, tak to napíši ještě trochu jinak. Centrum umožnilo mít novou verzi služby již před týdnem - a to všem nově registrovaným uživatelům, a postupně převádí současné uživatele. Technicky zřejmě není možné provést celou změnu najednou, resp. by to mohlo přinášet velká rizika a zátěž - a navíc by to bylo mnohem později než v současné variantě postupného převodu.

    Jistě jste také zaznamenala, že Centrum vyvíjelo novou službu rok, investovalo do ní 30 milionů Kč, a pozvalo zpočátku desítky, a později stovky (a možná tisíce) testerů, na jejichž velkou část připomínek a námětů reagovalo velmi vstřícně. Pokud píštete, že "centrum je zatím je slibotechna které ujel vlak.", určitě budete schopná zdůvodnit, v čem jsou ostatní služby lepší, rychlejší a inovativnější.

    Používejte si co chcete. Zaregsitrujte se u několika služeb a zkuste si tak základní a nejčastější úkon, jako je přihlášení se na účet, napsání a poslání e-mailu. Schválně si zěmřte, jak dlouho vám to trvalo. Uvažte, jak často takovou činnost budete provádět za den/týden/měsíc. A to nemluvím o vyhledávání, třídění, štítkování a dalších funkcích... Pak možná zjistíte, kdo nabízí efektivitu, funkčnost a rychlost a kdo jen přichází s lacinou marketingovou masáží, na kterou se chytáte.
  • 16. 4. 2005 2:29

    Alca (neregistrovaný)
    Když pořád dokola všude čtu jen o tom slavném gigacentrumemailu a přitom stále na centrumu mám pořád 30 MB zato giga v pohodě funguje na gmailu,seznamu,atlasu, tak by mne docela zajímalo, jestli propagační oddělení Centrumu umí tak hypnotizovat internetové novináře, blogaře a další psavce nebo jestli je Centrum za odměnu zve na nějaké mecheche, zahraniční studijní cesty či jim dává peníze.
    Kritického zhodnocení a rozboru se ale člověk nikde nedočte. Jen samé vivat centrum, centrum plánuje, centrum testuje, centrum spouští, ale pro mne centrum je zatím je slibotechna které ujel vlak.
    Kdyby aspoň polovina počtu článků co byla napsána o centrum emailu, kterého se snad taky jednou dočkám, bylo napsáno i o ostatních službách, tak si aspo%n mohu udělat vyrovnaný názor. Ale takhle to beru jen jako masírku.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).