Zhruba u UPC je to tak, ze nejakych 50%+ jejich "zakazniku" (jelikoz jich znacna cast je nedobrovolnych, po likvidaci domovnich rozvodu) uziva minimalni TV nabidku (bez internetu). Z toho zbytku s internetem jich drtiva vetsina plati nejnizsi mozny tarif (zcela bez ohledu na rychlost).
To je mimo jine taktez duvod, proc UPC postupne pekne salamovou metodou obe tyto sluzby neustale zdrazuje (tuhle +30Kc za "udrzbu rozvodu", tamhle +50Kc za modem ...).
Vubec neresi zda jim to staci nebo nestaci, resi pouze to, kolik je to bude stat.
UPC nebo jiní poskytovatelé\zprostředkovatelé TV vysílání zražují primárně protože, že mají spočítáno musí mít xxx xxx zákazníků a nějakou cenu reklamy.
Jenže počet zákazníků ubývá a klesá cena vysílané reklamy, zdražení je logický důsledek.
Televizní business postupně umírá na sesterském webu digizone to řeší již několik let.