Vlákno názorů k článku Rychlý a bolavý zrod Centrum Holdings od Mrtvá tramvaj - Ale všechno to filtrování apod - prostě zbytečnej...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 5. 2008 20:22

    Mrtvá tramvaj (neregistrovaný)
    Ale všechno to filtrování apod - prostě zbytečnej opruz navíc.

    Rozumím, já pouze uváděl příklad poměrně elegantního řešení. Je jen na vás, zda vám víc vadí opruz s bulvárem nebo opruz s nastavením filtrů.
  • 29. 5. 2008 17:47

    Glutton (neregistrovaný)
    A tak na igoogle hlavní stránku jdou přidávat i udělátka jako třeba POP3 kontrola pošty. Takže t ozase takovej problém není. Člověk tam vidí jeslti náhodou mail nemá i bez přímýho lezení na Centrum.
    Ale všechno to filtrování apod - prostě zbytečnej opruz navíc.

    Nevím proč se Centrum vydalo touhle cestou. Protože s jejich mailem jsem byl velmi spokojen. Asi i víc než s gmailem (tam jsem zatím třeba nenašel možnost zobrazit zdrojový kód zprávy což dělám pokud je mail nutno načíst v HTML podobě apod...)
    Nevím proč musí kvalitní službu zabalit do hromady braku.
  • 29. 5. 2008 10:14

    Mrtvá tramvaj (neregistrovaný)
    přece jen všechyn kdo mi píšou přeučit na novej mail (a na nikoho nezapomnout) bude chvilku trvat

    Myslím, že bohatě postačí filtr, který veškerou poštu došlou na glutton...@centrum.cz přepošle na gmail.com. Zároveň by na každý takový došlý mail odpověděl, že jste adresu změnil z glutton...@centrum.cz na glutton...@gmail.com.

    Mohlo by to být poměrně efektivní, bez práce (vyjma úvodního nastavení) a na nikoho nezapomenete :-)
  • 28. 5. 2008 20:36

    Glutton (neregistrovaný)
    No jsem hodně zvědav kam to dotáhnou. Osobně mám snad již desátým rokem mail na Centrumu (nevím, ale přijde že rozhraní mailu mají nejlepší - když to nechci tahat to Outlooku a jemu podobným pop3 klientům)
    Ale neustále rostoucí míra bulvárů (který třeba narozdíl od seriózních zpráv nejde z hlavní stránky vypnout) kdy drtivá většina nadpisů je v horším případě lživých, v lpeším příapdě pouze překroucených a každý druhý nadpis končí příkazem "Podívejte se!!!" jsem fakt už nevydržel a začínám pomlau přecházet na gmail.
    Uvidím jak to vyjde - přece jen všechyn kdo mi píšou přeučit na novej mail (a na nikoho nezapomnout) bude chvilku trvat... musí mdávat bacha jestli někdo nemá *.com maily ve spam listu apod... Ale snad se zadaří.

    Centrum sklouzlo (a stále dále zkouzává) k šíleně brakovému obsahu kde už člověk štve jen číst nadpisy.

    Tak jsem fakt zvědavej kam povede tohle spojení. Jeslti ke zlepšíní kvalit mailu. A nebo jestli stáhnou Atlas s sebou a můžeme se opět těšit na další články typu "Václava Havla sní žralok!" apod...
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).