Citace: - "Nové" Centrum chápe Internet jako složený ze tří segmentů - vyhledávačů, elektronických obchodů a zábavy... -
Hmm, 3C zní ještě dobře, ale internet rozdělený na 3 segmenty? Buď jsem tu něco nepochopil, anebo jsem nějak zaspal moment kdy se ze veškerého zpravodajství/vzdělání/odborných serverů stala čiště zábava.
Spíše se ptám proč vůbec takovou segmentaci provádět. Je zřejmé, že se nejedná o marketingovou segmentaci, ale segmentaci technickoproduktovou a ta má význam pro interní realizační procesy firmy, ale mimo firmu je zcela bezcenná.
Centrum zřejmě chtělo do svého nového brandu vložit nějaký příběh, který by ladil s logem. Pokud to nepovažují za marketingovou strategii tak bych byl v klidu. Jen to není moc nápadité, ale co už s tím, že?
Jak o tom přemýšlím tak se mi skoro zdá, že segmentace je prováděna na základě čeho vydělává firma. Vyhledávání - peníze za top umístění; e-obchody - přímý/zprostředkovaný prodej hudby/filmů/zboží; zábava - získání "clicků", peníze z inzerce, lepší tržby v prvních dvou segmentech.
Zdá se to rozumné jako plán na vydělávání peněz, ale opravdu to není nápadité. Spíše mě na tom zarazuje, že pokud CH opravdu vidí Internet jako 3-segmenční, tak by to snad muselo znamenat, že je celý Internet pro ně jen centrum/popř. seznam.
Na centrum.cz jsem nebyl roky, tak tady si tady nechci začít dělat srandu typu 3C: cash crap chaos, jelikož jsem víceméně neznalý práce CH. Ale skoro se zdá, že 3C by mohlo dopadnout takto:
Community - děti, puberťáci, konzumenti
Communication - spam, viry, botnet
Content - potleskejme pokud to bude nad úroveň tn.cz
No, už raději přestanu. Opravdu nejsem znalý kvality centrum.cz a je mi jedno kolik budou mít uživatelů. Je hold jen škoda, že se najde tolik lidí kteří stráví většinu (ne-li veškerého) svého Internetové času na serverech typu seznam, centrum a spol., kde stojí v popředí masová zábava, peníze a zájem celý kolotoč prohloubit.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).